Vis dine 2 foretrukne divers...
mine er Dugena 20ATM

İmage
Ridserne i glasset er ikke så synlige irl.

Den anden er denne Citizen 51-2273 fra 1981 der dog trænger til renovering af lume.

İmage
Svar
synthesis Skrev:Den anden er denne Citizen 51-2273 fra 1981 der dog trænger til renovering af lume.
Jeg synes absolut ikke den trænger til renovering af lume. Som at nymale et bondemøbel - never. Om noget, måske en genskabt og farverigtig (patineret kan genskabes) plet i kransen - men ellers mangler den absolut ikke at få fjernet sin fine patina i lumen. Den har haft tritium og det holder op med at lyse, men man renoverer IKKE Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Lige nu er det disse, men Enicar'en bliver nok snart udskiftet med en anden favorit, hvis alt går vel:-)
İmage

Mvh. Jon
Svar
Det må være mit nyindkøbte Omega Seamaster chrono med ny gummirem og foldespænde Icon_razz .

İmage

....samt selvfølgelig Seiko MM300 Icon_e_wink .

İmage
Svar
Hej

Mit ferieur er nok min foretrukne diver, og mon ikke Claus kan supplere med billeder af mit ferieur. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
De kommer skam her - 2 x Seamaster, 1 300 m og 1 Polaris 120 m. Faktisk har jeg p.t. 3 divers, idet mit Fortis Flieger også er vandtæt til 120 m, men der må jo kun vises 2.
Der er dog et Polaris Multifunktion på vej, så vupti kan jeg vise nok et billede med 2 stk.
(Hæ-hæ-hæ-hæ......)
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
det må blive de her 2 fætre:
İmage
İmage

Mikael
Svar
Mikael Lange Skrev:det må blive de her 2 fætre:
İmage
İmage

Mikael
GMT Master II'c er ikke en Diver Icon_e_sad

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Sorry, men syntes den "holder vand okay" og er min favorit lige pt. men så den her da:
İmage
Svar
Mikael Lange Skrev:Sorry, men syntes den "holder vand okay" og er min favorit lige pt. men så den her da:
İmage
Det var bedre, SD'en er jo en ægte Diver Icon_e_biggrin

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)