Svar: 67
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
"Ingen af mændene var maskeret, og politiet skal nu have tjekket overvågningsbillederne fra butikken."
Vi må da håbe at de bliver taget, men straffen er da ringe i forhold til de psykiske skader de svin har påført andre.
Føj for en svinestreg...
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Givet Likes: 2
Jeg synes virkelig at det er træls, især ved juletiden. Jeg har aldrig mødt eller talt med urmager Halse, men jeg føler oprigtigt med ham. Jeg har set et par forurettede (i samme branche) og deres triste ansigter ved vidnesskranken i Københavns Byret.
Det er ikke et kønt syn.
•
Svar: 348
Tråde: 28
Ikke så meget at tilføje. Hvad der er at sige om den sag er vist blevet sagt. Jeg kan kun tilslutte mig størstedelen af de indlæg der allerede er skrevet.
God Jul trods alt til Peter & Co.
Håber de kommer hurtigt på benene igen.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
•
Svar: 81
Tråde: 17
At alle I andre allerede har udtrykt alt det jeg også føler, skal ikke hindre mig i at tilslutte mig flokken og sende en varm hilsen til Poul, Peter, og co.
Jeg bryder mig meget lidt om når der sker noget ubehageligt for mennesker jeg kender og respekterer højt, og det bringer nogle temmelig primitive tanker frem som ikke burde være i fri luft når julen nærmer sig......
•
Svar: 461
Tråde: 62
Geodoc Skrev:Horsens folkeblad meddeler: Røveri mod ur-butik på strøget
Jeg vil gerne udtrykke min medfølelse overfor de berørte, og at faget endnu engang udsættes for sådant et modbydeligt overgreb.
Med venlig hilsen - Geodoc
Sørgeligt, trist og dybt forkasteligt, at nogle mennesker kan finde på den slags.
Jeg håber for butikkens indehaver og personalet, at I alle kommer gennem den skrækkelige oplevelse, og at jeres forretning kører videre.
Venligste julehilsner fra
Stefan Garvig
Tråde: 10
Jah, som alle de andre har skrevet, så håber jeg virkelig at i har det godt trods alt.
Hilsen
Rune
Ure samlet in-house
- Rolex Milgauss ref. 116400GV
Magrette Regattare Vintage Brass
Casio Edifice ref. EF-309 7A
Rolex Datajust ref. 116233
•
Svar: 50
Tråde: 1
For h..... da! Det gør mig ondt at Peter, hans familie og personale skulle udsættes for den slags svineri. Håber I alle har det OK og havde en god jul på trods af en modbydelig oplevelse.
•
Svar: 508
Tråde: 25
Modtaget Likes: 573 i 244 svar
Givet Likes: 130
Hej Peter, har lige læst om Jeres indbrud og håber I er kommet over det. Held og lykke fremover
Mvh Søren
•