UR12?
Danny og han vil gerne holde det ved sin far, men det var ment som en backup plan. Syndes det lyder super hyggeligt, så bliver det der, så er jeg naturligvis med.

Jeg er også åben for at give et nap med hvis det bliver holdt i Aarhus, hvis der er en eller flere der melder sig med lidt hjælp.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hej Micki

Måske at det skal holdes i Århus, men der har vi stadigvæk problemerne med de overfyldte hoteller, som var det der diskvalificerede Horsens, så mit bud er stadig fyn, eller eventuelt helt herude på landet, da vi har en kro i vores lille by, som har pladsen, og nogle få værelser.

MVH Peter
İmage
Svar
Peter skrev.; men der har vi stadigvæk problemerne med de overfyldte hoteller, som var det der diskvalificerede Horsens

Er der overhovedet nogen der har checket om det er et problem? Icon_cool

Det er jo altså ikke sådan at EU flytter til Horsens i 1 halvår af 2012, men der vil selvfølgeligt være en del ekstra gæster i perioden, men modsat er sikkerheden nok også øget væsentligt i samme periode.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Jeg har lige forhørt mig, da en af mine venners far har en kro, rigtig god mad mm. De har ca 20 værelser. Jeg prøver lige at høre om de er lejet ud.

Hvad dato snakker vi ca?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg har fundet et sted i Østjylland hvor der er plads. de har ca 20 værelser, så der er mulighed for overnatning. Jeg må nok bare sande at tiden kniber med jeg står for det, kan godt hjælpe lidt med (for mange projekter for tiden, så kan ikke finde tiden til at stå for det selv).

Ellers er jeg mere end frisk på det Danni smed op..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Gufle Skrev:Hej alle

Skulle bilerne have interesse og alle biler inkl. racerbilerne skal være tilstede, samtidigt med at vejret ikke er helt håblåst, vil garagearrangementet kun kunne lade sig gøre den sidste lørdag i April.
Bilerne er i hvert fald af stor interesse! Hvis Du mener den 28. April, passer det fint! Icon_e_biggrin
Citat:Anlægget ligger et sted på midtsjælland.
*sh*

Citat:Der vil være overnatningsmuligheder både på hotel og vandrehjem i byen.

Jeg havde tænkt mig at booke "den rullende grill" og hente øl, vand og vin i tyskland.
Det kan jeg gerne bringe med fra Tyskland. Icon_mrgreen
Citat:Med mad og drikkelse adlibitum inkl. leje af borde osv. kan arrangementet holdes på ca. 250 kr. pr snude. Det burde være overkommeligt for alle.

Jeg ved ikke om folk synes det er noget vi skal arbejde videre med.

Hilsen

Danny

Jeg har dog heller ikke noget imod Viborg egnen... Icon_e_wink

For mig er datoen dog mere vigtigt, end hvor det er.
Skift ur, når du står op!
Svar
Hej

Såvidt jeg ved er det Danny har på tapetet, lidt mere biler end ure, så er man til begge dele er det jo perfekt, for jeg er selv iøjeblikket en lille smule mere til biler end ure, men jeg svinger lidt imellem ure og biler, jeg mener bare at UR12 skal være dedikeret ure, og ikke biler, for gør det ikke det tror jeg at selskabet bliver delt op i to, dem der er vild med biler, og så resten, og det kan godt gå hen og blive et problem.

MVH Peter
İmage
Svar
Hej gutter,

jeg er virkelig ked af at rippe op i denne gamle sag, men jeg har (stadig) 12k gode danske inflationssikre Icon_e_surprised danske kroner stående til en initiativrig flok (3-4 stykker) som sætter sig for at arrangere UR12 enten i Jylland, på Fyn eller på Sjælland (eller Bornholm Icon_question )

Så kom friskt Icon_idea

Alternativt er jo et lotteri eller skal vi skænke pengene til Kattenes Værn eller skal de gemmes til UR13, UR14,..... Icon_question Icon_question
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Alternativt er jo et lotteri eller skal vi skænke pengene til Kattenes Værn eller skal de gemmes til UR13, UR14,..... Icon_question Icon_question
Må jeg foreslå alternativt en støtte til Hannovers fattige børn tak Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
De skal da klart gemmes til ur13.

Der er opbygget et overskud fra ur10 i Herning, så de skal da bruges til UrXX.

Jacob
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)