Afstemning: Skal der være topløs betjenning?
JA!!!! men skynd dig at fjerne spørgsmålet!! du ved min kone:-)
Niks
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 18-04-4378

GTG i Næstved d. 20 April 2013
Bjørn H. Skrev:jeg vil osse med - -
... det vil jeg osse Icon_e_biggrin

- Bjørn H. skriver i sin signatur: "...- men det er kvarts - så det tæller ikke rigtig, vel ?" tæller og tæller, joeh og bop bop.
I hvert fald tager jeg et par stykker med, og såfremt nogen er så letsindig, at "sætte mig i gang", fortæller jeg gladeligt i timevis...
... ka' godt være, at det ikke var den måde (for)tæller skulle forstås, men vær varsom Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:
Bjørn H. Skrev:jeg vil osse med - -
... det vil jeg osse Icon_e_biggrin

- Bjørn H. skriver i sin signatur: "...- men det er kvarts - så det tæller ikke rigtig, vel ?" tæller og tæller, joeh og bop bop.
I hvert fald tager jeg et par stykker med, og såfremt nogen er så letsindig, at "sætte mig i gang", fortæller jeg gladeligt i timevis...
... ka' godt være, at det ikke var den måde (for)tæller skulle forstås, men vær varsom Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
vi tager risíkoen du Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mikael Lange Skrev:min fav. er altså Thin Lizzy i original ver .(er meget glad for stratocasterens rene lyd)http://www.youtube.com/watch?v=-M2jSzLBz...re=related

Jeps ikke så tosset, men James Hetfield's power vokal er der lidt mere spark i Icon_e_biggrin
Svar
Afstemning om arrangementets servering skal hjælpes på vej af en topløs servitrice.
Svar
Deltagerliste revideret og helstegt pattegris er sat på menuen.

Martin
Svar
Lyder rigtigt spændende Martin

Hvis jeg er i DK på det tidspunkt vil jeg også meget gerne deltage, hvis der er plads til flere på det tidspunkt.

Men et rigtigt godt initiativ.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Jeg deltager også meget gerne, hvis der ikke er andre ting (konen mener) der er vigtigere den dag!

Godt initiativ Martin Icon_exclaim
Svar
I would also like to come . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Har ikke deltaget i sådan noget før, så det prøver jeg gerne!
Hilsen Jan
Der skal helst ikke gå for mange ure, før jeg køber nyt ur.......
Svar
Oev, jeg kommer vist til at vaere ud at rejse igen i April... naa, en anden gang saa. Hvornaar lukker i for anmeldese?
Skift ur, når du står op!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)