Status - hvordan ser din urkasse ud i dag !??
Jeg mener, at vi har haft en lignende tråd her på forum engang, men jeg har ikke kunnet finde den - det kunne være interessant fra tid til anden, at vise hvad der ligger i vore respektive urkasser.............. det er jo set før, at vi fra tid til anden sælger ure og køber andre ( Icon_e_wink ), men det er måske ikke altid, at vi lige får postet herinde, når det sker.

Men her er i hvert fald mit bidrag ! Icon_e_smile

Tror iøvrigt, at jeg skal overveje at anskaffe mig en større kasse, eller måske at sælge et par af de ure, der alligevel ikke får armtid - kassen er fyldt op og mit Suunto Core Black, Suunto X10 Mil og Garmin Forerunner 405 er henvist til skuffen Icon_e_confused

Indhold:

Øverst fra venstre - Suunto Ambit HR - Suunto Observer ST - Casio G-Schock DW9053-1V - MB Microtech P6502 H3 Stainless Diver - Citizen JP2000-8E "Pingo" - Marathon MSAR

Nederst fra venstre - Longines ref. 6273_9 årg. 1954 - Omega Constellation PiePan ref. 14381 cal. 551 årg. 1960 - Omega Constellation PiePan ref. 168.005 cal. 564 årg. 1967 -Omega Constellation PiePan ref. 168.004 cal. 561 årg. 1964 - Rolex Sea Dweller ref. 16660 årg. 1984 - Seiko SKX781 "Orange Monster" cal. 7S26

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
D.d.: Rolex GMT IIC, PAM 312, Anonimo Millemetri, IWC MK. XVI, Marathon SAR og Seiko SRP234k1+ en sort Sumo på vej...

İmage
Svar
IWC-samlingen kan jeg bidrage med et familiefoto af. Her i en herlig original IWC samleboks, som ikke laves mere, og som er svær at finde i ordentlig stand.
JK
İmage
İmage
Svar
@JK, jeg kunne godt gå på strandhugst i den IWC-samling, nice...

Mikael
Svar
Farlig tråd, denne her Icon_e_sad Icon_redface Jeg bliver mere og mere lun på en 3536 Icon_e_wink Icon_e_biggrin Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Farlig tråd, denne her Icon_e_sad Icon_redface Jeg bliver mere og mere lun på en 3536 Icon_e_wink Icon_e_biggrin Icon_razz

En 3536 i titanium ville være lige i skabet til dig, John !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tror den ville være for klein til dig.
Svar
Da jeg startede ud med urene, mente jeg, at 3536´eren var en kende for klassisk i looket til mig, men i dag trækker den mere og mere i mig Icon_redface Men det kan da godt være, at jeg på et tidspunkt hellere må få prøvet den, så jeg kan danne mig et indtryk af størrelse m.v. Icon_e_smile Måske er jeg mere til stål versionen...?
De venligste hilsner, John
Svar
Vi kan da styrke interessen for AT 3536 med dette billede af ståludgaven på lænke.
JK
İmage
Svar
jeg vil også ha´en 3536-er i stål...
İmage

Mikael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)