Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Der er vel heller ikke det store nye at tilføre. Jeg vil pege på at mange store fora f.eks Amino har en total no go politik over for at tale dårligt om navngivne virksomheder.
Det udspringer af, at det langt fra er sikker, at en virksomhed læser det forum, og nogle få sure kan skade en forretning voldsomt hvis de vil
Det er derfor ikke usædvanligt at man begrænser den slags
Jeg tror så tilmed at vi her har point taken og så giver det stor mening at sige enough
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Amino har en total no go politik over for at tale dårligt om navngivne virksomheder.
Amino lever af og af at sympatiserer med virksomhederne.
Min bedste opfattelse er at vi burde være "urenes TrustPilot" som både anbefaller og kritiserer virksomheder. Alt efter hvad de nu har fortjent.
Man kan naturligtvis forbyde dette, sitets ejer er i sin gode ret til at gøre anything men jeg tror nu at den kun vil føre til flugt fra vores gode side.
Og det ville være synd.
Over and out herfra - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
Hellere Watchhunt end Witchhunt!
/
Kristen
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
khbk Skrev:Hellere Watchhunt end Witchhunt!
/
Kristen
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 9
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg føler at jeg skylde et indlæg her, nu hvor tråden risikere at blive låst.
Det har aldrig være tanken med mit indlæg at skabe en hetz om en enkelt person, men var bare for at få en ide om hvad der var normalt.
Jeg vil skynde mig at sige at uret nu er klar, og helt uden at rykke for det.
Jeg ved ikke hvem det er i tror det er, men jeg syntes ikke at det hele passer på "min" urmager. og jeg frem over ingen problemer ha med at bruge ham igen eller henvise andre til ham.
hvis der er nogen der føler sig ramt af indlæget, giver jeg dem gerne min uforbeholdne undskyldning.
venlig hilsen
MMAD
•
- MODERATORINDLÆG -
Hej MMAD,
Du har ikke brug for at undskylde - din forespørgsel var ganske uskyldig og var holdt generelt og neutralt. Så ansvaret for, at denne tråd var i færd med at løbe lidt af sporet, er ikke dit.
At du ikke kan genkende din urmager i de posts, der har været skrevet her i tråden, bør nok mane nogen til eftertanke - det har det i hvert fald gjort, for mit eget vedkommende !!
Det er godt at høre, at du nu har fået dit ur tilbage i repareret stand - og som du selv skriver, uden at rykke.
Jeg håber, at du vil vedblive med at skrive og læse herinde og at du vil få ligeså mange gode timer og viden om ure ud af det, som vi andre har - i hvert fald et forsinket, velkommen til, her fra mig
Måske kunne du lave en tråd om uret med et par billeder
VH - pbr
- MODERATORINDLÆG -
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
MMAD Skrev:Jeg føler at jeg skylde et indlæg her, nu hvor tråden risikere at blive låst.
Det har aldrig være tanken med mit indlæg at skabe en hetz om en enkelt person, men var bare for at få en ide om hvad der var normalt.
Jeg vil skynde mig at sige at uret nu er klar, og helt uden at rykke for det.
Jeg ved ikke hvem det er i tror det er, men jeg syntes ikke at det hele passer på "min" urmager. og jeg frem over ingen problemer ha med at bruge ham igen eller henvise andre til ham.
hvis der er nogen der føler sig ramt af indlæget, giver jeg dem gerne min uforbeholdne undskyldning.
venlig hilsen
MMAD
jeg siger helt som Peter - du holdt det da helt sobert, og sandheden om langsom arbejdsgang hos en en del vintage er desværre ikke noget isoleret fænomen, og slet ikke hvis der mangler dele osv som der jo kan gøre for vores vintage babes.
Nu skal vi så bare lige snart se et billede af det til rette ejemand hjemvendte ur TAK
vh
•
Svar: 9
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hehe .
jeg takker for velkomsten.
uret er nu ganske simpelt og kan sikkert ikke tænde jer.
men for mig er et ur mere historie og at ha noget som ikke mange andre har. end hvad der står på pris skiltet.
derfor har jeg også bedt om en mild rensning af den ydre urkasse, for at beholde så meget patina som muligt.
jeg glæder mig til at få det hentet. og jeg skal nok smide nogen billeder op .
-MMAD
•
Vi glæder os til at se det under alle omstændigheder !
Simpelt kan godt være smukt, især når vi taler vintage ure - men det allervigtigste er, at uret betyder noget for dig og at du er glad for det !
/Peter
•
|