Omlægning af IP adress - kan evt. give lidt problemer
Både urforum & vintageure er ved at blive lagt om med nye IP adresser og ændret DNS og det skulle blive meget bedre men hvordan det ved jeg ikke da jeg ikke har den store indsigt heri Icon_cool

Desværre kan det give lidt problemer de første timer herefter, men vi håber på tilgivelse herfor.

For de datakyndige så kommer fordelene som udbyder siger det giver her, måske nogen kan forklare det på Dansk Icon_e_wink

Ang. Urforum.dk

Vi har flyttet din server over på en ny, forbedret og fremtidssikret platform, som byder på en rækker nye features:

1/ Opgraderet internet forbindelse fra 250Mbit til 10Gbit
2/ Væsenligt forbedret hardware, som giver langt bedre performance på CPU, RAM og HDD.
3/ Dagligt Veeam snapshot backup af din server
4/ 100% redundant platform
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne's udbyder Skrev:Ang. Urforum.dk

Vi har flyttet din server over på en ny, forbedret og fremtidssikret platform, som byder på en rækker nye features:

1/ Opgraderet internet forbindelse fra 250Mbit til 10Gbit
2/ Væsenligt forbedret hardware, som giver langt bedre performance på CPU, RAM og HDD.
3/ Dagligt Veeam snapshot backup af din server
4/ 100% redundant platform
Helt ærligt. Jeg synes punkt 1-4 lyder enormt frækt Icon_e_wink
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:Helt ærligt. Jeg synes punkt 1-4 lyder enormt frækt Icon_e_wink
Med venlig hilsen - Geodoc

Don´t tease me !! Icon_e_wink Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Bjarne Skrev:Vi har flyttet din server over på en ny, forbedret og fremtidssikret platform, som byder på en rækker nye features

Når man som jeg arbejder i IT branchen lærer man, hvordan sådan noget skal tolkes. Så her er en oversættelse:

Vi har brugt en masse tid på at flytte din server over på en ny, dyr computer, som byder på en række nye prisstigninger.

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
Bjarne Skrev:Vi har flyttet din server over på en ny, forbedret og fremtidssikret platform, som byder på en rækker nye features

Når man som jeg arbejder i IT branchen lærer man, hvordan sådan noget skal tolkes. Så her er en oversættelse:

Vi har brugt en masse tid på at flytte din server over på en ny, dyr computer, som byder på en række nye prisstigninger.

/Bjørn.

Endeligt en ærlig mand Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Første fix er gratis ..... Og så kommer regning(erne) Icon_e_wink
/Anders
Tænk positivt .... det kunne være værre
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)