Afstemning: Datoer for URRALLY 2014
7. juni
14. juni
[Vis resultater]

Program for URRALLY 2014 - TILMELDING
Jeg prøver at besvare de spørgsmål /problemstillinger der er kommet i tråden .
1 : fravalg af mad , jeg hører ad hvordan det kan lade sig gøre.
2 : fravalg af drikkevarer. jeg hører ad hvordan det kan lade sig gøre.
3 : Loncar forslag om at give dagen et tema , synes jeg er en rigtig god ide , skal vi ikke sætte det sammen med de andre forslag der forhåbentlig kommer , og brygge dagen sammen ?
4 : til dem der har givet tilsagn om at komme ,hvis de kan Icon_e_smile skønt.
Svar
Fedt. Glæder mig til tilmeldingen kommer på plads Icon_e_biggrin
Svar
michael.b Skrev:Jeg prøver at besvare de spørgsmål /problemstillinger der er kommet i tråden .
1 : fravalg af mad , jeg hører ad hvordan det kan lade sig gøre.
2 : fravalg af drikkevarer. jeg hører ad hvordan det kan lade sig gøre.
3 : Loncar forslag om at give dagen et tema , synes jeg er en rigtig god ide , skal vi ikke sætte det sammen med de andre forslag der forhåbentlig kommer , og brygge dagen sammen ?
4 : til dem der har givet tilsagn om at komme ,hvis de kan Icon_e_smile skønt.
Så er der nyt. (som jeg gladeligt viderebringer fra michael.b)
Den samlede pakke kan stadig købes (ønsker man alt, er der lidt rabat jo.)
ellers er priser:
sandwich/øl eller vand. 65 kr
mødedag/frugt, vand /kaffe og kage 140 kr
middag: 200kr
øl: 18 kr
vand: 18 kr
vin: 110 kr
der er endvidere mulighed for overnatning til samme værelsespris fra søndag til mandag, hvis nogle kunne tænke sig en pinseferie i det sydfynske.
Om alt går vel , laves der en tilmeldingstråd først i næste uge.
Og så skal vi have nogle ideer på banen til indholdet. Der er på urforum kommet forslag om at give urrally 2014 et tema. (hvilket jeg personligt synes er en god ide.)

MVH. Michael.B
Svar
Halløjsa folkens.

Ser godt ud med valg/tilvalg/fravalg.
Er der nyt om tilmeldinger? Datoen er reserveret.

Temaforslag:

Ure og Mennesker (hvem bar dette ur? (ikke mig eller mickey mouse, men berømtheder))!
Dykker ure
Dress

Man kunne vel godt have forskellige temaer, blot at hver udstiller holdt sig til eet tema....?????

hilsen loncar
Icon_+1
Svar
Hej alle
Arrangørgruppen meddeler hermed oplysninger om tilmelding til URRALLY 2014 (Tilmeldingsfrist, senest: 25. maj)

Tilmelding sker ved at sende en mail til urrally2014@gmail.com med tilsagn om deltagelse, hvorefter man vil modtage en mail retur med praktiske oplysninger.
Datoen er som bekendt d. 7 Juni 2014 og det foregår på Fyn. Tidligere information om URRALLY 2014 fremgår ovenstående.

Ydermere overvejer arrangørgruppen stadig evt. temaer og gode ideér modtages også på ovenstående mail.

Jeg håber rigtig mange tilmelder sig, så vi kan få en god dag i det fynske med en masse ur-nørderi Icon_e_biggrin1

Med venlig hilsen - Geodoc c/o Michael.B
Svar
Kanon - har allerede sendt min tilmelding !! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Loncar Skrev:Halløjsa folkens.

Ser godt ud med valg/tilvalg/fravalg.
Er der nyt om tilmeldinger? Datoen er reserveret.

Temaforslag:

Ure og Mennesker (hvem bar dette ur? (ikke mig eller mickey mouse, men berømtheder))!
Dykker ure
Dress

Man kunne vel godt have forskellige temaer, blot at hver udstiller holdt sig til eet tema....?????

hilsen loncar

Tema kan være ok, når bare det ikke betyder at folk kun tager få ure med. Hvis fx tema er dykkerure håber jeg ikke man lader Speedmastere og Constellations blive hjemme.

I min optik skal der gøres mest muligt ud af at udstille flest mulig interessante ure - om meget gerne vintageure.

vh Baun
Svar
På grund af et lavt antal tilmeldte - foreslås det, at udsætte URRALLY 2014 til efteråret, hvor forhåbentligt et større antal kan deltage.

Hvorledes forholder forum sig til dette?

På arrangørernes vegne
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Med kun omkring 10 deltagere, synes jeg også, at det er bedst at udskyde det.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Synes det virker som en meget logisk beslutning! Var det samlet 10 stk. fra begge fora?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)