Gammelt lommeur
Hej.
Jeg har en der nok kan lave skiven, så det næsten ikke kan ses.
Historien er:
En kunde havde væltet sit taffelur ned fra kaminen, ned på stengulv.
Resultat, skiven så lidt værre ud end dit lommeur, skiven blev sendt afsted, og retur kom 1stk næsten ny skive, jeg kunne se hvor skaderne havde været, men kun med en lup der forstørrer 20x.
Det heldige for kunden var at det var kun skiven der tog skade, besynderligt nok.
Nå, tilbage til lommeuret, skiven kan laves. Hvad værre er, er balanceakslen knækket eller slidt, så er problemet om der kan skaffes en ny, dem jeg har passer garanteret ikke, men har dog forbindelse til et sted jeg nok kan få en ny. Ud over det, er det vel bare et service og måske en ny fjeder (det kan først ses når den gamle kommer ud af fjederhuset).
Hvad alt dette koster....? Sagt helt ærligt aner det ikke, det er over ti år siden jeg fik skiven restaureret, men uret på bordet, så må jeg finde ud af hvad og hvordan, selvfølgelig pris FØR rep.
Bare at få pris vil dog tage noget tid, da jeg vil køre op til skivereparatøren, tale med ham/dem, og får jeg lov lidt billeder...
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Hej Lars

Det lyder super fedt, jeg tænke om du vil prøve og have uret i hånden, for at se om det er noget der kan blive fikset.

Mvh
Marcus
Svar
Jeg havde ikke troet en skive i den tilstand kan laves. Det bliver da spaendende at se! Icon_e_biggrin
Skift ur, når du står op!
Svar
Hej.
Vender lige tilbage indenfor nogle dage... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Hej

Det lyder bare helt perfekt Icon_e_smile

Mvh
Marcus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)