01-04-2013, 04:26 PM
KlausM Skrev:Black Seal Skrev:Du skal slå koldt vand i blodet. Så lækker er det heller ikke. Nyd sommeren og sælg det Rolex, når sommeren så er ovre så spejder du efter et godt tilbud på en Diver. Du sælger så dit Sinn m.m., så du er tættere på. Jeg ville altid fortryde at vælge et mellem ur, på jagten efter endnu et ønske ur.
Så jeg ville nyde sommeren og tiden til lækker træning og sætte et mål i efteråret, hvor jagten på den AP diver skal indledes.Man ku også spørge Kim hvor længe den JLC har stået på top 5 ønskelisten
Er dette et impulskøb eller har han ventet på det rette øjeblik
![]()
Mvh
Klaus
Han spørger "to do or not to do?", jeg svarer bare på det spørgsmål: "Not to do" er mit svar. Ellers måtte kim jo uddybe langt mere de dybere overvejelser der ligger i det og når man spørger, så får man det enkelte svar på spørgsmålet, skal - skal ikke, hvilket klart er skal ikke hvis jeg skal svare. Slut prut.
Helt personligt så ville jeg aldrig spørge andre om "skal jeg købe eller ikke købe det ur?", men jeg tror Kim gerne vil have andres overvejelser og det er mine ud fra hvordan jeg kender Kim.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)