Svar: 359
Tråde: 22
Modtaget Likes: 29 i 21 svar
Givet Likes: 7
Hej med jer :)
Jeg har allerede fået godt hjælp herinde, som jeg er rigtig glad for.
Indtil nu står valget mellem Seiko skx007 og Certina DS Action.
Jeg har hørt at mange brugere herinde er glade for skx007-uret, men hvad siger I til Certina DS Action?
Hvis man holder disse to ure op mod hinanden, hvor vil I så mene, man får mest ur for pengene?
Glæder mig til at høre jeres mening herom.
Det er dette ur, jeg mener:
http://www.klockia.se/certina-ds-action-...erunner_dk
•
Jeg har fundet ud af i mellemtiden, at urværket ikke behøver være mekanisk :)
Uret skal udelukkende bruges som smykke. Jeg skal derfor have et driftsikkert og pænt ur. Det er ikke så vigtigt, om uret har fjedre og tandhjul.
Uret skal være i stand med det Certina og skx007, som jeg har nævnt.
Budgettet er 2.000-3.000 kr.
Hvis I har nogle inputs, må I endelig ikke holde jer tilbage :)
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Altså.. Ville hellere have ds action diver, den koster så også et par k mere.. Men hvis du tænker det bare skal være et "pænt" ur du kan have på til alt.. Så ville jeg nok vælge certinaen.. Skx007 er ikke så godt til pænere brug vil jeg sige :-)
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
•
(08-07-2015, 06:33 PM)whoa Skrev: Altså.. Ville hellere have ds action diver, den koster så også et par k mere.. Men hvis du tænker det bare skal være et "pænt" ur du kan have på til alt.. Så ville jeg nok vælge certinaen.. Skx007 er ikke så godt til pænere brug vil jeg sige :-)
Tak for dit input :)
Uret skal udelukkende bruges som smykke. Derfor er jeg gået væk fra mekanisk urværk.
Hvorfor vil du vælge diver fremfor action?
•
Beslutningen er nu truffet.
Det bliver et Certina DS Action (blå).
Håber jeg bliver glad for det.
Hvis I kender nogle steder, hvor jeg kan købe uret billigere end andre steder, må I endelig sige til :)
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,349
(08-07-2015, 06:57 PM)Manson Skrev: Beslutningen er nu truffet.
Det bliver et Certina DS Action (blå).
God beslutning - du får meget kvalitet for pengene i et Certina !!
Og med den blå farve, så er det heller ikke et ur, man ser på armen af alle !
Vi glæder og til billeder, når du får det !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
(08-07-2015, 06:42 PM)Manson Skrev: (08-07-2015, 06:33 PM)whoa Skrev: Altså.. Ville hellere have ds action diver, den koster så også et par k mere.. Men hvis du tænker det bare skal være et "pænt" ur du kan have på til alt.. Så ville jeg nok vælge certinaen.. Skx007 er ikke så godt til pænere brug vil jeg sige :-)
Tak for dit input :)
Uret skal udelukkende bruges som smykke. Derfor er jeg gået væk fra mekanisk urværk.
Hvorfor vil du vælge diver fremfor action?
Syntes bare det er en federe model :-) men godt valg med den blå!
•
Ved I, om man kan betale med norske kroner på hjemmesiden,
http://www.klockia.se/klockor-smycken?
Hvis man betaler med norske kroner, bliver uret 4-500 kroner billigere
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,349
(08-07-2015, 07:42 PM)Manson Skrev: Ved I, om man kan betale med norske kroner på hjemmesiden, http://www.klockia.se/klockor-smycken?
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre - uret sælges til den pris, der er angivet i den valuta det udbydes til. Det du skal betale er så hvad svare til værdien af beløbet omregnet til danske kroner.
Ellers ville alle og enhver jo kunne spekulere i at betale i alle mulige obskure valutaer !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(08-07-2015, 07:47 PM)pbr Skrev: (08-07-2015, 07:42 PM)Manson Skrev: Ved I, om man kan betale med norske kroner på hjemmesiden, http://www.klockia.se/klockor-smycken?
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre - uret sælges til den pris, der er angivet i den valuta det udbydes til. Det du skal betale er så hvad svare til værdien af beløbet omregnet til danske kroner.
Ellers ville alle og enhver jo kunne spekulere i at betale i alle mulige obskure valutaer !
Jeg tænkte bare, det ville være en nem måde at gøre uret lidt billigere ;)
•