Eberhard?
Inspireret af tråden om Hamilton, hvor der bliver spurgt lidt ind til Jeres syn på dette mærke, vil jeg også gerne høre folks syn på Eberhard:
Jeg lurer lidt på denne model, den er håndoptrukken med en power-reserve på 8 dage. Jeg har udelukkende automatic, meeen de der 8 dage, de frister altså! Og så synes jeg det er et fint clean layout.
Eberhard har andre 8-dages power-reserve modeller, de er også fine efter min mening, men de har ingen lumen, og det er altså et must for mig....
Men kom glad, giv din mening til kende!
İmage
Svar
Det virker ikke som om der er vildt mange holdninger til dette ur/producenten? Gad vide om I er så tavse, fordi I synes det er noget rod, og ikke vil ditche min smag? Eller at der bare ikke er nogen som kender mærket?
Anyway, jeg har i dag bestilt et, dog med sort skive....
Svar
Nok mere pga. at der ikke er mange her med personlige erfaringer.
Tech specs kan man altid google sig til.
Det har jeg dog ikke gjort, men regner med at du har.
Et otte dags værk er fino-fino, men hvilket værk er der i maven ?
Du kunne skrive en hurtig overgang om tekniske detaljer.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Der er ikke rigtig nogle af deres ure der umiddelbart tiltaler mig, men det siger jo ikke andet end noget om min smag Icon_blink  Det konkrete ur finder jeg ikke visuelt tiltalende, primært pga. den meget brede og helt blanke lünette tror jeg. Rent kvalitetsmæssigt kan jeg ikke udtale mig, da jeg aldrig har haft et i hånden. Men når det så er sagt, så glæder jeg mig til at se og læse mere om det, når du modtager det.
Svar
Værket er bygget på noget som hedder Peseux 7001, noget jeg aldrig er stødt på før? Og så har Eberhard lagt deres patenterede dobbelt spring-fjeder (hedder det mon sådan?) således at den i alt er ca 1,5 meter lang. Åbenbart er det derfor den kan holde kraften i hele 8 dage. Mere om kræet når det ankommer...
Svar
Deres design er Ikke lige mig,
Men deres spec lyder spændene, kigger gerne med fingerne en dag. Icon_Up

Tillykke med det. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Til prisen kunne det sagtens tiltale mig, designet gør ikke noget vildt for mig, men jeg synes det er flot Icon_drool Følg endelig tråden op med en opdatering!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)