Nyt ur.
KimT Skrev:Du er jo glad for Rolex, så mit sidste bud er dette
Nej, jeg skrev i starten af tråden at det IKKE var Rolex denne gang Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:
KimT Skrev:Du er jo glad for Rolex, så mit sidste bud er dette
Nej, jeg skrev i starten af tråden at det IKKE var Rolex denne gang Icon_e_biggrin1
Ja, det er det med at læse det hele Icon_flov
Svar
Nå, det bliver først fredag, jeg får uret. Sælger har lige skrevet... Men gæt endelig løs Icon_e_biggrin1

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:Nå, det bliver først fredag, jeg får uret. Sælger har lige skrevet... Men gæt endelig løs Icon_e_biggrin1
Ploprof! ;)

//Berg
Svar
Slettegaard Skrev:
pbr Skrev:Come on .............. spill it !!! Icon_drool
Arh, vi venter til imorgen Icon_e_biggrin1

You are a cruel man !!! Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
berg Skrev:
Sociologen Skrev:
berg Skrev:Jeg tror du har været sej og har købt en rigtig mandediver! Panerai 24,25,243,305 eller noget lignende... ;)
Ha ha. +1
Jeg skal også snart have en mandediver... Ligeså snart jeg er færdig med mit gangsterur! ;)
Hvorfor er den Bronzo så usandsynligt dyr????
Udbud og efterspørgsel, som det nævnes. Køb den nyere version PAM507 med power indikator, da den prismæssig er mere overkommelig... Hvis du altså kan finde en forhandler, der kan skaffe sig uret. Havde jeg ikke en 305, var jeg nok hoppet på 507, men jeg er nu godt tilfreds ;)
Svar
berg Skrev:Ploprof! ;)
Nej, heller ikke!

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
pbr Skrev:You are a cruel man !!! Icon_e_biggrin1
Yup Icon_e_biggrin1

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Det er et PO i en eller anden forstand ???
Svar
Sociologen Skrev:Udbud og efterspørgsel, som det nævnes. Køb den nyere version PAM507 med power indikator, da den prismæssig er mere overkommelig... Hvis du altså kan finde en forhandler, der kan skaffe sig uret. Havde jeg ikke en 305, var jeg nok hoppet på 507, men jeg er nu godt tilfreds ;)

PR indikatoren ødelægger hele skiven, havde den nu bare været lineær som på f. eks 233 og 270... Så havde det været en anden snak :)

//Berg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)