Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Hej Morten.
Scaumburg uret blev produceret fra 2010, men er udgået.
Skulle du være intereseeret i andre gå ind på schamburgs hjemmeside og kik.
VH
Nicholas/kronometer.dk
•
Der var hele balladen med til uret ja..... Og den var relativt ny. Kom fra en bekendt under varmere himmelstrøg. Havde den reserveret i en uges tid så vidt jeg husker.
Generelt set er RM basismodeller bare fuldstændigt latterligt overpriced. Deres værker er flotte Vaucher værker med en masse spændende materialevalg osv - fint nok men altså kassen er stadig titanium og remmen gummi. Det kan ALDRIG koste så mange penge.... Og det BILLIGSTE service koster i omegnen af 18K - UDEN polering vel og mærke.....
Grunden til at de falder så meget er vel bare at der ikke er voldsomt mange købere til dem, og dem der er nok i de fleste tilfælde vælger "sikre" mærker som Patek, AP etc i stedet for det reltivt ukendte mærke Richard Mille....
Når det så er sagt så er en RM010 den lækreste og mest komfortable klokke jeg nogensinde har haft om armen. Det gør det samtidigt til det mest rædselsfulde, idet jeg ved at jeg aldrig nogensinde kommer til at eje et eksemplar...
•
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Faurschou Skrev:MortenKN Skrev:Til den pris tager jeg en Richard Mille RM010 i titanium i stedet for - Sorry to say
Går RM ''kun'' for 180.000 kr.?
Jeg forstår godt Hedegaards fascination af AP ref. 15305, men prisen er en anelse høj set ift. ydelsen. Jeg ville hellere gå efter et AP ref. 15400OR eller 15350OR, idet prisen forekommer mere berettiget IMHO. 
Stod jeg med pengene i hånden, var jeg nok også røget på en 26300OR, 15300OR eller en RM :D Går og leger lidt med tanken om en 15300OR med sort skive her i løbet af året!
•
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Hvad med sådan et her Morten? - Ikke high end, men til en fornuftig pris kunne det sagtens gå hen og blive et lækkert køb
Ved ikke helt mht til prisen, da de lige har lanceret det her op til Basel!
Info:
The case, in stainless steel, measures 43mm. It has an AR-coated sapphire crystal and it is water resistant to 50 meters.
Movement is the Swiss manual-wind ETA caliber UNITAS 6497 with an exclusive to Tissot finish and execution. It has 17 jewels, 18,000 vph and a power reserve of 48 hours.
The strap is black crocodile-pattern leather with steel folding clasp.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
•
DEN ER FLOT DEN TISSOT!!!! Den skal jeg HELT sikkert kigge nærmere på!!! Tak for info....
Er dog stadig lun på Vangarde eller Cvstos
•