Weekendstatus 3
Så blev det weekend igen.
For mig har kristi himmelfartsdagene stået på træfældning, rodfræsning og oprydning.
Nu mangler vi bare at køre resten af grenene væk og så skal vi igang med at klargøre til såning af græs.

Nu gider jeg dog ikke mere idag og har fået diveren på armen.

İmage

Sådan så det ud sidste år

İmage

Sådan ser det ud nu

İmage

I morgen står den på mc-tur rundt i sydsverige med en håndfuld kollegaer (hvis vejret holder) og mon ikke det
også bliver med diveren?

Hvad skal du lave i weekenden og med hvilke ure?
Svar
Min datter skal i H&M med sin mor, og derefter skal vi til Langeland og tjekke huset til GTG i september Icon_e_biggrin1 Og så skal jeg arbejde.... Jeg vil gætte på at uret bliver dette, som så ofte før....

İmage

Glæder mig til at få lænke på.
Svar
Claus Tukjær Skrev:Glæder mig til at få lænke på.
Du behøver ikke at dele jeres private eskapader her på forummet Icon_e_wink Icon_crazy
Svar
Icon_flov

Icon_rul

Du spurgte selv İmage
Svar
Det bliver jlc navy... Mit pam kunne ikke komme frem.. fra banken...

lørdag lidt have arb og bold i tv..
søndag Bold i parken... Icon_e_biggrin1

İmage

på mandag bliver pam hentet i banken..
Mvh Hr.holm
Svar
Her har den stået på tur til frisøren, indkøb, rengøring, film med ungerne og nu madlavning.
I morgen skal der shoppes de sidste ting til næste uges forlængede weekend på Island Icon_e_wink (hvor vores 2 års bryllupsdag skal holdes i den blå lagune Icon_cool )

I dag er uret:

İmage

I morgen bliver det sikkert PO´en igen Icon_e_wink

İmage

God weekend til jer alle
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Her står den på havearbejde med min Citizen Promaster på armen.
Der er desværre ikke noget billede med, jeg kan simpelthen ikke få den forp..... photobucket til at kopiere billeder ind i et indlæg.
God weekend til alle.
Mvh Palle
Svar
Her står den på max afslapning og det er foregår med min nye superblærede Aqua Terra Golf om armen.... Det er bare max value for money!

God weekend herfra

MortenKN
Svar
Her står weekenden i campingens tegn med PO på armen :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
MVH Jesper
Svar
Palleurup Skrev:Her står den på havearbejde med min Citizen Promaster på armen.
Der er desværre ikke noget billede med, jeg kan simpelthen ikke få den forp..... photobucket til at kopiere billeder ind i et indlæg.
God weekend til alle.
Hvad har du for nogle problemer med Photobucket?
Er det pga. opdateringen? Hvis ja, så ligger der en opdateret vejledning i forummet "Praktisk information"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)