Arnold & Son Time Pyramid
Jeps, tænkte jeg lige ville dele det her med jer andre.

Fik præsenteret uret for mig på Instagram i går, og må sige at jeg er imponeret Icon_clap

Udover at jeg syntes uret er pisse flot, er jeg samtidig meget imponeret over at have fået klemt det værk ned i så simpel en konstruktion som de har, og æstetisk tiltaler uret mig meget.
Havde jeg lige snært de 250K uret koster fra ny, ville jeg nok stadig poste de kontanter i en M3, men skulle jeg ikke kigge på pengene var det ur virkelig noget for mig, omend min tøjstil måske ikke helt danser tæt med uret. Min ursmag går meget mod de større ure, så med 44.6mm kan det sagtens snige sig med i det fine selskab.

Lidt til øjnene:

http://www.arnoldandson.com/home/instrum...c124a.aspx

[youtube]ATJRxD2Yhhw[/youtube]

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Synes faktisk uret har et smukt udtryk og det ser spændende ud! Det er dog en skam at kronen sidder i bunden efter min smag Icon_e_smile

Når det så er sagt, så er der nok også andre ure jeg hellere ville vælge, hvis jeg skulle skyde 250k afsted!
Svar
Ja man kan da se indmaden - at det er svært at se hvad klokken er blot en bonus Icon_head
I min verden er det meget lidt kønt
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:I min verden er det meget lidt kønt
Icon_+1
Svar
Bestemt heller ikke en fan her.......
Svar
Vi har alle forskellig smag, det er jo ingen skam.
Men uanset om designet ikke falder i slag er jeg overrasket over at ingen kan værdsætte værkets konstruktion og nyskabelse. Oh well, jeg er pjattet med det uanset. Indtil jeg er multimillionær må jeg 'nøjes' med Panerai :D
Svar
Dela Skrev:Vi har alle forskellig smag, det er jo ingen skam.
Men uanset om designet ikke falder i slag er jeg overrasket over at ingen kan værdsætte værkets konstruktion og nyskabelse. Oh well, jeg er pjattet med det uanset. Indtil jeg er multimillionær må jeg 'nøjes' med Panerai :D

Det er vel også et ok alternativ Icon_e_wink

Har du fået bestilt en SevenFriday? Så du spurgte efter lidt info på timegeeks den anden dag Icon_e_smile

Sorry for offtopic!
Svar
sjovt og lækkert ur.

Fede billeder; indtil han tog det på.... Mandehårs baggrund er ikke lige sagen...
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:indtil han tog det på.... Mandehårs baggrund er ikke lige sagen...
Ha Ha det tænkte jeg også.

Sendt via Tapatalk
Svar
MikkelBA Skrev:
Dela Skrev:Vi har alle forskellig smag, det er jo ingen skam.

Det er vel også et ok alternativ Icon_e_wink

Har du fået bestilt en SevenFriday? Så du spurgte efter lidt info på timegeeks den anden dag Icon_e_smile

Sorry for offtopic!

Nej, ikke endnu. Skal lige have et par ting afsluttet først + min superbike stod af på sidste trackday, så har nogle økonomiske forpligtelser der hober sig op. Spurgte ind til det da jeg gerne ville have en P2, men ikke gider betale told af det ;)
Men ja, Panerai er et glimrende 'alternativ'... :D
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)