Så kom det...
Fedt ur tillykke med det Icon_Up

Ligesom dig er jeg vild med at VC flyver helt under radaren for alle andre end deciderede urtosser.

Da jeg her til morgen så at pakken var landet hos dig måtte jeg simpelthen have denne på i dag:
İmage
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen, Larsb, pbr
Svar
(06-06-2018, 09:22 PM)116520 Skrev: Fedt ur tillykke med det Icon_Up

Ligesom dig er jeg vild med at VC flyver helt under radaren for alle andre end deciderede urtosser.

Da jeg her til morgen så at pakken var landet hos dig måtte jeg simpelthen have denne på i dag:
İmage

Uh, lækkert og du har LÆNKEN :-) Og tak!

(06-06-2018, 05:52 PM)Krellef Skrev: Jeg skimmede lige teksten, og troede at det var et ur yderligere du ønskede dig, som kostede 21.400 - men nej, det var åbenbart bare en lænke  Icon_e_surprised  

En-og-tyve-et-halvt-tusinde - for en lænke...Ja, som man siger: De rige har mange glæder  Icon_lol

Nå, jokes aside - Tillykke med uret :-)

Takker og jeg kommer ikke til at give 21.000 for lænken, så jeg håber jeg kan finde en god brugt til en lidt mere rimelig pris. Helt billig bliver den nok ikke, men det koster jo at fyre med maghoni ;-)

(06-06-2018, 06:54 PM)jk Skrev: Tillykke med det flotte ur. Det ser ud til at være i meget fin stand. Min ældre version sender sine bedste hilsner. Det er dejligt, der kommer lidt flere VC ure til Danmark.
JK
İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Mange tak og ja, det er i rigtig fin stand. Det har en meget lille skramme på lynetten (som næsten ikke ses), men det er også det eneste jeg har fundet indtil videre. Superflot med den hvide skive - det overvejede jeg også, men endte med denne, da jeg godt kan lige blandingen af stål+titanium, den grå skive og den grå læderrem.

(06-06-2018, 07:16 PM)cfnissen Skrev: Sådan!

Dejligt at se en, der tør binde an med et mærke udenfor mainstreamen her i landet. Et af de ure, der også står på min udvidede grail-liste. 

Hvor er det flot. Og man kan også se kvaliteten i alt tilbehøret. 

Frem med wrist-shots og hvad du ellers kan finde på (please please please) 

Claus
Ja, jeg køber det fleste ting med hjertet og ikke hjernen - det koster lidt en gang i mellem :-) Og ja, alt er i en superkvalitet.. Wristshots en masse følger snarest :-)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Til alle jer andre - mange tak for beskederne og der følger flere billeder senere :-) Hvis jeg får lænken, så kan i også godt regne med, at der kommer billeder af den...
[-]
  • Larsb, pbr
Svar
Tillykke med det fine ur..

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Super lækkert. Stort tillykke

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Cool chronograph et mærke med den længste og en meget fascinerende historie. Tillykke. Jeg ser frem til flere billeder.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Flot udgave og fedt med det grå.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Tak endnu en gang... Icon_smil
Svar
Smuk, smuk, smuk sag. Tillykke med et exceptionelt ur.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Stort tillykke med en fantastisk lækker klokke Icon_Up  Icon_flag

Og super billeder - Har selv primært kigget efter den nye VC overseas model, men må indrømme at min interesse i 49150 er blevet vakt efter at have set dine billeder Icon_not  Kom gerne med flere..... Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)