Hjælp til AP størrelser.
Jeg kigger løst på nogle AP ure. Når jeg kigger på diverse sider svinger de noget i størrelse.. AP safari er den 42 eller 44 mm . Vulcano 42 eller 44. De har lavet nogle divers i botique edition på 300 stk.. er de 42 elle 44. mm

er lidt ude på en diver med rød.. eller sådan en som vi prøvede i århus...til urtræf.

ovevejer lidt at skyde 2 ure af for et AP..

ved nogle af jer har haft nogle af disse ure, så derfor håber jeg i vil smide lidt info.. (kunne nok finde det på AP side , men dette er sjovere..

kom gerne med input

mvh
Mvh Hr.holm
Svar
Hov hov, du sagde i Århus at du havde dit JLC længere end Kim har sit....
Svar
De nyeste Offshore opgives til 44mm.
De tidligere Offshore opgives til 42mm (Her hører både Safari og Vulcano ind under)
Diveren opgives til 42mm og jeg mener at de andre dykkere vi tidligere har talt om også er opgivet til 42mm.

Efter min mening opleves de alle større end de opgivne mål og de vil alle passe dig (hvis jeg kender dig korrekt) så det skal du ikke hænge dig så meget i.
Svar
Enig med Kim.
De "gamle" ROO chrono, Diver og Scuba er 42mm.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Enig med Kim og Klaus. Det klassiske ROO er 42 mm uanset om det er chrono eller Diver, og de nye ref. 26400 er 44 mm. Vær obs på at MANGE skriver 44 mm til div. klassiske modeller, og også nogen der påstår Scuba modellerne (forgængerene til Diver) er 44 mm og større end de klassiske ROO'er. Mig bekendt er det ikke tilfældet.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)