DAGENS UR
Så kom den lille ny, og fik tilpasset lænken Shogun det er smukt - og det vejer ingenting for at være så stort et ur.İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
Chopard Mille Migla

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Svar
Kom til at købe et Omega til min lille beskedne samling nogle bud? Det er en Diver. En skøn ferie blev lige lidt dyrere

İmage

Billeder kommer i aften når vi er tilbage på hotellet.

PS har nævnt uret nogle gange de sidste 6-12 måneder

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Nyeste beboer i urkassen: Glycine Airman 22 “purist”.
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Stadig Shogun İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
(27-04-2019, 01:00 PM)John Skrev: Kom til at købe et Omega til min lille beskedne samling nogle bud? Det er en Diver. En skøn ferie blev lige lidt dyrere

.........

Billeder kommer i aften når vi er tilbage på hotellet.

PS har nævnt uret nogle gange de sidste 6-12 måneder

2254.50.00 ??

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Skiftedag i dag - fra Tudor til JLC, men måtte lige stoppe lidt op.

De rammer begge retro-stemningen perfekt i mine øjne.

İmage

JLC er jo et ‘genoptryk’ af en oprindelig model fra 1959, mens Tudor er inspireret af forskellige historiske modeller fra ca. 1958.

Claus

Svar
SOTC her hvor jeg venter på den lille nye blå Citizen - dagens ur er ét af de viste  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så fik jeg pakket mit nye Omega Seamaster ud, da jeg så den blå farve live, var på ingen måde i tvivl, den er IMO langt federe end den sorte udgave

İmage

Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
STORT tillykke med det ualmindeligt flotte Seamaster !!

Tager jeg fejl eller er den blå farve en smule mere dæmpet “grå-blå” end de ældre modeller ?
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)