24-05-2013, 10:46 PM
|
Tab ikke dit keramik ur....
|
|
24-05-2013, 11:21 PM
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
24-05-2013, 11:31 PM
Øv det ur er jo wasted, uden nogen form for udbedring eller hva?
Hilsen Tom. Sent from my iPad using Tapatalk HD You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
25-05-2013, 05:08 AM
Øv øv , må passe bedre på mit
25-05-2013, 08:39 AM
Det ur er F**KED uanset hvad. Det er en ny kasse det der og den er ikke billig....
Omegas nye DSOTM Speedmaster er vidst i noget hærdet keramik der skulle gøre materialet mindre "skørt"..... Præcis dette billede af en balret keramisk kasse er det der har afholdt mig fra at købe et keramisk ur, selvom jeg mener at det er den eneste holdbare mulighed hvis man vil ha et sort ur..... Jeg har heldigvis aldrig tabt et ur på gulvet, men for SATAN hvor ville jeg ærge mig hvis det skete med en keramisk klokke med dette resultat til følge.
25-05-2013, 09:01 AM
Det er jo et panerai så det er vel bare patina
25-05-2013, 09:12 AM
Uhyggeligt billede #scared#
25-05-2013, 09:52 AM
Husk at få aktiveret "pludselig opstået skade" i din indboforsikring.
Den dækker netop den her slags smuttere Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
25-05-2013, 11:38 AM
TioMalo Skrev:Husk at få aktiveret "pludselig opstået skade" i din indboforsikring. Ja, det er nok den eneste mulighed for dækning, idet en skade som denne absolut ikke kan gå ind under urets garanti !! Nu er jeg (qua mit tidligere arbejde) MEGET skeptisk mht. forsikringsselskabers villighed til at dække usædvanligt dyre skader, så det vil nok være en god idé at sikre sig, at forsikringsselskabet er gjort udtrykkeligt opmærksom på, at man i sit indbo har ure af høj værdi, eller at forsikringens dækningsbeløb for "særligt indbo" er tilstrækkelig stort til at dække en sådan skade. Derudover vil det nok være godt at læse forsikringsvilkårene grundigt igennem mht. til denne type skader, for at sikre sig, hvorledes det forholder sig med størrelsen af selvrisikoen + hvad konsekvenserne for den fremtidige selvrisiko, præmie og dækning vil være efter en sådan skade !! Forsikringsselskaber er KUN flinke og medgørlige så længe de har overskud på den enkelte kunde ........... når den tærskel er brudt, eller tæt på at være brudt, ændrer de karaktér radikalt !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
25-05-2013, 11:50 AM
Når I nu taler forsikringer, har jeg er spørgsmål, som jeg har spekuleret på, siden jeg for nyligt var ved at vælte på min cykel:
Hvis man vælter på sin cykel (både som eneulykke og sammenstød med en anden person) og skraber/slår uret mod asfalten, dækker forsikringen så, så man kan få et nyt ur? |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)