DAGENS UR
I håb om at sommeren snart kommer :)

İmage

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
Svar
(21-03-2020, 10:50 PM)onkeldunkel Skrev: Cool - nogle gode tips til fliserne? :-)

Hov, jeg glemte helt at svare på denne. Jeg brugte en ukrudtsprøjte og Neutralon Algefjerner. Sørg for dække fliserne helt og vent 24 timer. Derefter fejede jeg med en gang sand, hvorefter fliserne var pæne igen.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
(21-03-2020, 10:50 PM)onkeldunkel Skrev: Cool - nogle gode tips til fliserne? :-)

Hov, jeg glemte helt at svare på denne. Jeg brugte en ukrudtsprøjte og Neutralon Algefjerner. Sørg for dække fliserne helt og vent 24 timer. Derefter fejede jeg med en gang sand, hvorefter fliserne var pæne igen. Og mine var altså GRØNNE...
[-]
  • MichaelA
Svar
(29-03-2020, 01:45 PM)pbr Skrev: Det eneste du skal gøre er jo at udfylde blanketten på vintageure.dk og så sende uret med den pakkelabel du får tilsendt på email  Icon_blink 

Yes, men vil helst selv aflevere det hos dem, men skal lige finde tiden. Skal være helt sikker på de ikke får pillet for meget ved min T-dial og visere :-)

Er heller ikke top fan af PostNord :-(
[-]
  • pbr
Svar
Et enkelt makro-skud af dagens ur - her sidst på dagen :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Sådan! Så starter det. Glæder mig til at se mere. 

Det er vildt hvad der sker når man går tættere på.

Claus

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
Dagens klokker.
İmage

Dagens Marco skud uden linse, når bare værket er stort nok.
İmage
Mvh. PHO
Svar
Ja, i lige måde :-). Det er faktisk sværere end jeg troede :-). Men det er sjovt at se hvor skarpt GS skive, visere, timemarkører osv. står i forhold til f.eks. Rolex.
(30-03-2020, 09:22 AM)cfnissen Skrev: Sådan! Så starter det. Glæder mig til at se mere. 
[-]
  • cfnissen
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Flot skive  Icon_Up
[-]
  • Avantismo, Miwes
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)