Der er kommet mange gode forslag i tråden so far.
Jeg kunne godt tænke mig flere reviews af forskellige ure både nye som ældre. Det kunne endda være en sektion af "egne" reviews af brugerne her på forummet, som kan bruges som et opslagsværk til fremtidige køb og brugere, hvor de kan få en fornemmelse af hvad hver enkelt person har af tanker om uret - ja, det kan selvfølgelig findes andre steder, men kan stadig godt se en ide i at samle alt et sted.
Synes en video sektion kunne være spændende at følge, hvis det blev udviklet ordentligt. Jeg tænker her at både "hands on" reviews af ure kunne komme på tale, guides til hvordan man skal rengøre sine ure, hvordan man skifter remme/lænke, og sådanne praktiske ting. Jeg kunne også godt se en fidus i at der blev lavet en artikelserie med urmagere/urbutikkerne, hvor man får et indblik i hvordan de arbejder, hvordan de ser på branchen, hvad er deres præferencer (det skal være objektivt uden salgsgas), og hvad der driver værket i dem. Altså simpelthen hvor man får et kig indenfor i en spændende verden, hvis I kan følge tanken bag hvad jeg mener?
Men vil godt sige tak for et spændende forum so far