Afstemning: Skal billedforummet bestå og i hvilken form?
Billedforummet skal fjernes og alle tråde fusioneres med hovedforummet.
Billedforummet skal bestå i nuværende form.
Billedforummet skal bestå, men skjules for ikke registrerede medlemmer.
[Vis resultater]

Skal billedforummet bestå og i hvilken form?
Vi laver en demokratisk afgørelse vedr. billedforummet. Afstemningen kører nogle dage og så
må vi se hvilken beslutning som flertallet har taget.
Svar
Jeg kommer ikke til at bruge det, hvis det kun er brugere der kan se det. Jeg bruger det ofte til at linke til fra min hjemmeside, hvilket også må være en fordel for ItsTime Icon_e_wink

Alternativt ligger jeg blot billederne direkte ind på min hjemmeside....
Svar
Hej Kim T

Jeg er helt enig med Claus Tukjær, det skal bestå som det er.

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg bruger det faktisk meget sjældent, men nu og da finder jeg min vej derind;)

Altid fedt med et billedforum, det er ligesom den simple og meget enkle måde at få visualiseret de små tikke værker.

Leave it as it is;)

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Man må naturligvis respektere at et flertal ønsker billedforum skal bestå selvom jeg ikke kan sen nogen som helst grund til det.

Gad vide om tilhængerne er det for at så kan man undgå at sidde og se disse tråde med næsten kun billeder eller om det er ideen om at der nok bliver vist flere billeder, når der er et specielt forum for billeder, der får folk til at ønske den mulighed.

Jeg kigger aldrig derind, men kan faktisk godt lide at se billeder. Icon_e_surprised

vh Baun
Svar
Jeg kunne da godt finde på at lægge billeder op af min samling, som Baun har det på Vintage ure og linker til her.

Det ville jo kunne bruges i flere sammenhænge, f.eks hvis nogen spørger til en Constellation, kan man linke til ens egne ure som henvisning til eksempler på Constellation modeller.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Mht. til tråde med egne samlinger, så har jeg en ide til det. Et skjult forum, hvor man kun kan komme direkte ind i en tråd via et link, som du så f.eks. kan have i din signatur eller/og ligge op i indlæg. Hvis det har interesse skal man sende en PB til mig og så opretter jeg tråden og sender det link der skal bruges for at få adgang via PB.

Det vil altså sige at alle kan se tråden, men kun komme "derind" via linket.

Sendt med Tapatalk2
Svar
TDN Skrev:Jeg kunne da godt finde på at lægge billeder op af min samling, som Baun har det på Vintage ure og linker til her.

Det ville jo kunne bruges i flere sammenhænge, f.eks hvis nogen spørger til en Constellation, kan man linke til ens egne ure som henvisning til eksempler på Constellation modeller.

Mvh. Thomas

Det forstår jeg godt men sådan en tråd kan jo ligge hvor som helst og ikke afhængig af billedforum.

Kims løsning lyder fin.

Jeg gør det sådan at jeg vedligeholder mit kartotek i en Word fil som jeg så kopierer ind - ligenu på Vintageure.dk - men det kunne jo lige så godt være på Itstime, hvor Kim anbefaler. Jeg vil dog kun have den et sted aft. vedligehold.

Man kunne også forestille sig at man havde et forum - eller et andet sted undet itstime - som hed Hvad har jeg i samlingen - eller bare hvad har jeg i kassen, hvor flere har en opdateret beskrivelse af Deres ure det være sig ursamling eller udvalg til brug - med eller uden detailbeskrivelser.

vh Baun
Svar
Det ændrer måske vilkårene lidt efter at der er oprettet et forum til brugernes profil længere nede.
Dette er skjult fra ikke registrede brugere, så vil man dele billeder af sin samling uden at alle gæster skal
kunne se det, kan man gøre det i sit profil-indlæg der. På den måde er det måske bedst at beholde billedforummet
i sin nuværende form?
Svar
Afstemningen viser tydeligt at vi skal beholde billedforummet i nuværende form, så det gør vi.
Derudover rykkes denne tråd ned i "Praktisk Information" for fremtidig reference.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)