Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Det var en af vores største bekymringer inden vi startede at folk i DK har været vant til at bruge de to fora der findes ved at gå direkte ind. Det er en gl. vane som vi gerne vil have væk. Grunden til at vi har den er jo nok at vi tidligere har været vant til at der ikke har været grund til at kigge på hovedsiden da der alligevel intet var at komme efter. Det vil vi så godt ændre på nu og smider derfor 1-3 nyheder op hver uge samt forsøger at skrive en artikel i ny og næ. Det kunne jo også være der var noget guld på salgssiden man ikke var klar over man manglede
Så brug meget gerne Itstime fremover i bredere omfang end blot debatten
/Mads
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Så link til artiklerne her på forum.
Et håndfuld artikler om ugen er alt for lidt til, at man gider gå ind og tjekke siden hver gang man er på forumet.
Vil tro at store dele af brugerne herinde aldrig har været på hovedsiden.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Luk for adgangen til forum direkte...... Problem løst
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det talte vi om i starten, men vil man ikke blive træt af det ?
Eller kan man godt leve med at skulle klikke EN gang mere for at ende på forummet?
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Claus Tukjær Skrev:Luk for adgangen til forum direkte...... Problem løst 
En væsentlig begrundelse for, at jeg så ofte tjekker forummet er, at jeg tilgår det via Tapatalk. Faktisk var muligheden for at anvende Tapatalk en stærk motiverende faktor for, at jeg 'skiftede' fra Urforum til ItsTime.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tapatalk vil ikke blive ændret - bare rolig.
Det som Claus mener er at når man sidder i en browser og så skriver Urdebatten.dk i adresselinien så ville man blive omstillet til forsiden af Itstime.dk
Hvorefter man så skal klikke i topmenuen (på Urdebatten) for at komme til forummet. Forummet er en undersektion af ItsTime.dk idag og ville måske virke
mere integreret sådan. Men hvis folk mener det er irriterende at skulle klikke en ekstra gang for at tilgå forummet vil jeg ikke ændre det.
P.s. Jeg ville ikke selv kunne klare det uden Tapatalk

Det er også et super værktøj som moderator.
•