Summertime......
Sumsar Skrev:Et eller andet sted synes jeg, at den "gamle" model er betydeligt federe end afløseren...
Jeg tror at jeg synes den nye er federe, men den er også dyrere Icon_e_wink
Nu faldt valget på denne og så må vi se hvad tiden bringer. Et PP 5712 spøger stadig.

Sendt via Tapatalk
Svar
Og tillykke med et lækkert ur Icon_e_wink
42 eller 45,5mm?

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
45.5

Den tidligere jeg havde var samme version og den virkede aldrig stor på mig. Normalt skal mine ure helst ikke over 44mm, men som nævnt går det fint med dette ur.

Sendt via Tapatalk
Svar
Det som i mine øjne trækker den "gamle" model gevaldigt op: 1) Den sindssygt flotte faste bagkasse 2) De "åbne" kardinaltal 3) Den betydeligt lavere pris 4) Det at den - i og med at den ikke produceres mere - praktisk talt er umulig at finde i nystand. Muligvis kunne jeg godt komme i tanke om flere +´er, hvis jeg vred min hjerne Icon_e_smile

Er dit eksemplar i nystand, Kim?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Det skulle den være. Men jeg er ikke super kritisk, da jeg alligevel hurtigt ridser det Icon_flov

Sendt via Tapatalk
Svar
Citat: af KimT » 18/06/2013 16:03

Det skulle den være

Det er uhyggelig tæt på i hvertfald Icon_e_wink
Svar
Spændende Kim, det er jo et ur som klæder dig godt! Har noget så måtte forlade kassen?

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Nej, ikke denne gang.
Svar
Så dukkede den "lille" ny op og standen er som beskrevet = som nyt.

Et hurtigt billede fra tidligere da jeg lige havde modtaget det. Så er jeg sommerklar, på trods af at det
lige har VÆLTET ned med hagl og regn, så tagrender slet ikke kunne følge med Icon_e_confused

İmage
Svar
Tillykke med den, Kim !! Icon_clap

Det er et dejligt friskt ur !! Og uanset regn og hagl, så er du nu "beredt" på sommer !! Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)