Audemars Piguet ROO Diver
Den er satme fin Peter, stort tillykke!!
Svar
Lækkert valg - AP begynder også at vokse på mig, især synes jeg deres lænker og tilslutning til kassen er super fede
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Tillykke med uret Peter! Det er også i min verden det måske lækreste dykkerur på markedet pt. Så må vi håbe det kan holde din interesse.

Desuden et meget fint review. Det gør jo nok ikke interessen for uret mindre. Jeg har et liggende hvis det kunne friste nogen. "Desværre" må jeg sige, at det er et ur jeg nødig vil undvære at have i samlingen, så tipper jeg det af skal jeg nok have skaffet et nyt Icon_rolleyes En af de udfordringer man har som urpassionist OG forhandler Icon_rolleyes Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Tillykke med uret Peter! Det er også i min verden det måske lækreste dykkerur på markedet pt. Så må vi håbe det kan holde din interesse.

Desuden et meget fint review. Det gør jo nok ikke interessen for uret mindre. Jeg har et liggende hvis det kunne friste nogen. "Desværre" må jeg sige, at det er et ur jeg nødig vil undvære at have i samlingen, så tipper jeg det af skal jeg nok have skaffet et nyt Icon_rolleyes En af de udfordringer man har som urpassionist OG forhandler Icon_rolleyes Icon_e_wink

/Mads

Tak skal du have, Mads Icon_e_smile

Havde godt set, at du har et til salg - men det var vigtigt for mig, at få det med lænke også. Og at skifte mellem lænke og gummirem, er næsten ligeså let på AP´en som på Panerai - der er kun 2 skruer mere ! Icon_e_wink

Men jeg synes da også, at det vil være synd at fraviste dig dét ur, der står så umanérlig godt til dine badesandaler !! Icon_e_wink Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Stort tillykke med uret.

Det er et uforskammet lækkert ur. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at have med på en dykkerferie og jeg ville heller ikke have noget imod at rende rundt med det til hverdag Icon_e_biggrin1
Med venlig hilsen
Kristopher Fjeldgaard
FineTime

http://www.finetime.dk
http://www.facebook.com/finetimedk
http://www.instagram.com/finetimedk#

Salg, bytte, køb og kommission af brugte luksus-ure
Svar
pbr Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:Tillykke med uret Peter! Det er også i min verden det måske lækreste dykkerur på markedet pt. Så må vi håbe det kan holde din interesse.

/Mads

Tak skal du have, Mads Icon_e_smile

Havde godt set, at du har et til salg - men det var vigtigt for mig, at få det med lænke også. Og at skifte mellem lænke og gummirem, er næsten ligeså let på AP´en som på Panerai - der er kun 2 skruer mere ! Icon_e_wink

Men jeg synes da også, at det vil være synd at fraviste dig dét ur, der står så umanérlig godt til dine badesandaler !! Icon_e_wink Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

Ja det ville jo være noget skidt Icon_e_wink Har heldigvis lidt andet AP til at dulme smerten hvis det sker. Kunne iøvrigt godt have hevet en lænke op af gemmerne, men det er en helt anden snak. Du fik et AP ROO Diver og det er det vigtigste Icon_cool

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Hej Peter

Det er et super fedt ur, jeg er også meget begejstret for mit, dog syntes jeg størrelsen er det absolut største til mig, der passer et 40 mm Rolex altså perfekt til mig.

@Mads Hvad koster en sådan lænke, og hvilken stand ??

God weekend alle sammen

Jacob
Svar
Jeg ved den har været oppe før med service priser , kan sgu bare ikke finde indlægget.
Hvad koster et service på et diver hos klarlund ?
I går fortalte de mig at priserne er steget og at man skal regne med omkring 10k. for en ikke kronograf.
Men jeg synes at man får forskellige svar hver gang man spørger dem.

Sendt via Tapatalk
Svar
Efter hvad jeg har kunnet google mig frem til og spurgt mig for blandt folk, der skulle vide noget, så skulle det være mellem 6-8K - naturligvis forudsat, at der ikke skal skiftes dele, for så bliver det en del mere !!

Det er et High End ur, så man er nødt til at være afklaret med, at det koster lidt mere - men ret beset, så er den ikke dyrere i serviceudgifter end et vintage Rolex Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)