Mekanisk ur
Sumsar Skrev:
Tyrker Skrev:Hej

Jeg bor lige pt i Esbjerg men flytter til Aalborg efter sommeren.
Jeg mente mere omkring hvad ligger pris klassen på et kontrol af ur, da ure som en hobby kan være dyr når man er su modtager..

MVH
Ali - Tyrker

Sorry Icon_flov

Service- og reparationspriser har jeg desværre ingen anelse om, da jeg slet ikke er inde i vintageverdenen.

Det skal nu nok komme Icon_mrgreen

Vh baun
Svar
baun Skrev:Det skal nu nok komme Icon_mrgreen

Vh baun

Ja, det er da heller ingen hemmelighed, at jeg mægtig godt kunne tænke mig et lækkert vintage-ur - gerne noget Omega i guld, men det SKAL minimum være 38-39 mm... "Jedi" er jeg helt pjattet med, selvom den ganske vist ikke er i guld Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Sumsar Skrev:
baun Skrev:Det skal nu nok komme Icon_mrgreen

Vh baun

Ja, det er da heller ingen hemmelighed, at jeg mægtig godt kunne tænke mig et lækkert vintage-ur - gerne noget Omega i guld, men det SKAL minimum være 38-39 mm... "Jedi" er jeg helt pjattet med, selvom den ganske vist ikke er i guld Icon_e_biggrin1

Du kan godt låne et JEDI ...... Men egentlig mente jeg bare at du nok skal finde ud af at der er service udgifter på mekaniske ure .... Ikke kun vintage ure. Man siger service hver 5. År.

Nå, jeg har 80 så det bliver dyrt.... Eller også sender jeg dem kun til service når de trænger og det er jo noget helt andet.

Vh baun
Svar
baun Skrev:Du kan godt låne et JEDI ...... Men egentlig mente jeg bare at du nok skal finde ud af at der er service udgifter på mekaniske ure .... Ikke kun vintage ure. Man siger service hver 5. År.

Nå, jeg har 80 så det bliver dyrt.... Eller også sender jeg dem kun til service når de trænger og det er jo noget helt andet.

Vh baun

Det er mægtigt pænt af dig, at jeg må låne dit JEDI (Mange tak Icon_not), men i første omgang ville jeg være super glad, hvis jeg bare får mulighed for at se og prøve det på Langeland i september Icon_e_smile

Du har selvfølgelig helt ret med hensyn til, at mine mekaniske ikke-vintage-ure også skal til service før eller siden...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)