ItsTime for "Full Monty" GTG i Aarhus i juni
Velkommen til Preben Icon_e_biggrin1 Jeg husker ikke helt i detaljer hvad der lige skete, hverken i baren eller efterfølgende, men jeg har hørt fra turtleneck og han overlevede med nød og næppe Icon_rul

Jeg vil hellere have en 1/2 flaske til gode Preben, så du siger bare til når den skal brændes af. Jeg husker tydeligt hvor tørstige vi var efter den laaange gåtur på 200-300 m uden alkohol, så det kunne simpelthen ikke vente til du fik fundet pungen frem Icon_drinks

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Hej Preben..

velkommen og tak for en hyggelig aften i uret`s og spruttens tegn..(er vild med dit panerai )

jeg kan godt huske hvad der forgik Mads hvis du er nysgerrig.. Icon_e_biggrin1 jeg drak ikke så meget...
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg har hørt fra Halse i dag. I fik vist så hatten passede Icon_e_wink
Svar
Næste gang, der bestiller jeg også overnatning - og så går vi "all in" !!! Icon_party Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej

Jeg tror at jeg kom helt op på den store klinge, jeg har hørt at jeg blev væk i et par timer, som jeg troede var cirka 10 minutter, og den omtalte økofest aner jeg intet om, ihvertfald kan jeg ikke rigtig huske den, men jeg kan dog huske en lille detalje fra det sted, og det var at den øl jeg købte kostede 35 kroner. Icon_drinks Icon_head

MVH Peter
İmage
Svar
Turtleneck....... aaaaaahahahahahahahaha funny shit..

Fantastisk aften

Hvad siger i drenge? Bruno og jeg er i Dubai fra den 8 November og så er vi der vel begge en uges tid frem... Kom frisk!!!

Bruno og jeg snakkede om at prøve den legendariske "champagne brunch" på et af de dyre hoteller. De koster lidt, men til gengæld er det bare at give FULD hane på AL den champagne og eksklusiv foder man kan kaste i hovedet!!! Det var da OPLAGT at bruge som rammen til et gtg!!! Omend sidemanden til vores bord med STOR sansynlighed bærer et ur der er dyrere end alle vores tilsammen..
Svar
MortenKN Skrev:Hvad siger i drenge? Bruno og jeg er i Dubai fra den 8 November og så er vi der vel begge en uges tid frem... Kom frisk!!!

Bruno og jeg snakkede om at prøve den legendariske "champagne brunch" på et af de dyre hoteller. De koster lidt, men til gengæld er det bare at give FULD hane på AL den champagne og eksklusiv foder man kan kaste i hovedet!!! Det var da OPLAGT at bruge som rammen til et gtg!!! Omend sidemanden til vores bord med STOR sansynlighed bærer et ur der er dyrere end alle vores tilsammen..

[url]"http://www.time.com/time/travel/cityguide/article/0,31489,1849667_1849594_1849133,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.time.com/time/travel/citygui ... 33,00.html[/url] Puha.... SHIT DET VILLE JEG GERNE VÆRE MED TIL!!!! - Men som studerende tror jeg ikke helt økonomien tillader det Icon_e_wink Men man kan jo aldrig vide... Skal til at renovere/sætte lejlighed lidt i stand og skulle der være lidt lækkert gemt i væggene eller under brædderne kommer jeg ned og shopper lidt RM og drikker Champagne med jer Icon_cool

Edit: Satser iøvrigt på, at vi lige får sat et GTG op her i sensommeren så jeg lige kan se Brunos nye Pam og hvad der ellers skulle være landet hos folket henover sommeren Icon_e_biggrin1
Simon Hedegaard
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)