30-06-2013, 07:14 PM
ALLE fabrikanter laver heldige og mindre heldige modeller
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Helson med diamanter
|
|
30-06-2013, 07:14 PM
ALLE fabrikanter laver heldige og mindre heldige modeller
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
30-06-2013, 07:17 PM
Claus Tukjær Skrev:Ralle Skrev:Personligt synes jeg, at det er fedt, at man prøver at mikse forskellige verdener i forsøget på at skabe noget nyt og spændende... For mig er verden ikke sort/hvid, og selvom man kan synes, at dette dykkerur med diamanter er gennemført kikset, synes jeg, at det er skønt at se, at Helson ikke kassetænker, som foruroligende mange andre gørEnig, men Helson tænker nu også i pengene, som ALLE andre urproducenter. Mon ikke det viste ur blot er Helson's grimrian, som dette er for Rolex? Jeg er fuldstændig enig! I min verden hører diamanter og andre ædelsten ikke hjemme på et herreur, men jeg synes stadig, at det er super fedt, at man tænker i alternative baner, selvom resultatet i dette tilfælde er en "aparte diamantdykker" Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
30-06-2013, 07:49 PM
Helt sikkert fedt at man tænker "ud af boksen", og fejlskud skal der være plads til.....
30-06-2013, 08:00 PM
Ralle Skrev:Hvad siger I til denne her? Synes, at det får uret til at se tarveligt/billigt og wannabe-agtigt ud... /SK
30-06-2013, 09:03 PM
Ralle Skrev:Det giver jo heller ingen mening, at et Rolex Deepsea koster 77k, men derfor er uret jo alligevel ekstremt populært Jeg finder det en anelse ærgeligt, at en person ikke kan give sin mening til kende, uden at skulle blive beskyldt (indirekte) for snobberi. Et Helson kan simpelthen ikke sammenlignes med et Rolex eller Omega, hvilket udgør årsagen til at der er en væsentlig prisforskel mellem dem. Jeg siger ikke at Helson's ure er af ringe kvalitet, men Rolex og Omega byder altså på langt mere.
30-06-2013, 09:18 PM
Faurschou Skrev:Ralle Skrev:Det giver jo heller ingen mening, at et Rolex Deepsea koster 77k, men derfor er uret jo alligevel ekstremt populært Hvor kom den kobling lige fra?
30-06-2013, 09:22 PM
Black Seal Skrev:Ja, den forstår jeg heller ikke....Faurschou Skrev:Ralle Skrev:Det giver jo heller ingen mening, at et Rolex Deepsea koster 77k, men derfor er uret jo alligevel ekstremt populært
30-06-2013, 09:24 PM
Faurschou Skrev:Jeg siger ikke at Helson's ure er af ringe kvalitet, men Rolex og Omega byder altså på langt mere. Kvaliteten på Helson´s ure er i top - jeg ejer adskillige, og der er ikke en finger at sætte på noget som helst. Rolex og Omega og alle de andre fornemme mærker byder på noget andet, men IKKE på langt mere efter min mening. Jeg synes i øvrigt, at det er ret "sjovt", at du beskylder mig for at beskylde andre for at være snobbede, men det gør mig ikke det fjerneste Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
30-06-2013, 09:51 PM
Black Seal Skrev:Faurschou Skrev:Ralle Skrev:Det giver jo heller ingen mening, at et Rolex Deepsea koster 77k, men derfor er uret jo alligevel ekstremt populært Jeg har ikke lyst til at skændes om, hvorvidt det ene er bedre end det andet. Dog vil jeg gerne tilføje, at der ikke var behov for at nævne prisen på DS. Dernæst er det ikke just en hemmelighed, at Mads synes godt om ure i et andet prissegment end Helson. Ralle Skrev:Faurschou Skrev:Jeg siger ikke at Helson's ure er af ringe kvalitet, men Rolex og Omega byder altså på langt mere. Helson byder på meget inden for deres prissegment, men Rolex's cal. 3135 og Omega's cal. 8500 overgår et ikke-modficeret ETA 2824 på en række områder. Helson formår at levere en kasse, der overgår det meste inden for deres prisniveau. Når det er sagt, er der alligevel et godt stykke vej til Omega's smukke, kurvede kasse. Som sidebemærkning bør designeren bag Helson's 'Sharkmaster 600' få en kugle for panden, for at have efterlignet Omega's gamle Ploprof så groft. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|