Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
God ide Mads. Jeg ville nu godt have set din AP
Mht mødetidspunkt lørdag passer det mig bedst hvis der er direkte efter Klarlund. Dvs kl. 15.
Mvh
Klaus
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Er der nogle gode oplæg på den "expo" eller er det blot én stor reklame. Hvis man bare går en rundtur og kigger lidt ure - er det så hurtigt overstået? Jeg giver ikke meget for de "meet and great" som de har arrangeret.
Så er det bare (diskrete) sælgere, sælgere, sælgere som viser nogle lidt mere dyre ure end normalt eller bliver der holdt noget fordrag og serveret lidt god mad.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg aner det ikke, da jeg ikke har deltaget tidligere
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Janus2312 Skrev:Jeg deltog sidst på samme cafe, og det var så hyggeligt at jeg meget gerne kommer igen!!
Det var en fornøjelse, Janus2312.
Jeg kan desværre ikke sørge for sambapiger og high-end sportsvogne denne gang (spøgefuld tone).
T.Hansen Skrev:Kommer også derind lørdag fra 13-15, og er helt klart frisk på noget cafe halløj efterfølgende såfremt der er plads? ;)
Naturligvis. Jeg skriver dig på listen som deltagende.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Hvis jeg kommer derover, bliver det fredag.
•
Encino Skrev:Er der nogle gode oplæg på den "expo" eller er det blot én stor reklame. Hvis man bare går en rundtur og kigger lidt ure - er det så hurtigt overstået? Jeg giver ikke meget for de "meet and great" som de har arrangeret.
Så er det bare (diskrete) sælgere, sælgere, sælgere som viser nogle lidt mere dyre ure end normalt eller bliver der holdt noget fordrag og serveret lidt god mad.
Du kan forvente at møde repræsentanter fra de store firmaer og engagerede sælgere fra Klarlund. De vil alt efter evne og humør tilbyde et 'grab and feel' på de udstillede ure.
Jeg og Hedegaard talte eksempelvis godt sammen med en 'big shot' fra VC. Herudover fik vi rig mulighed for at prøve div. high-end VC ure. Hedegaard gik desværre lidt før tid, men der skete lidt småting bagefter.
Klarlund bød på et glas champagne sidste år, men ellers er der ikke meget at komme efter, såfremt det er ens motivation. Atmosfæren er 'dunkel' (positivt ment).
Endelig er der god mulighed for at møde andre 'tosser' fra fora'et og div. andre steder, f.eks. Klingenbergs arrangementer.
•
Svar: 238
Tråde: 31
Givet Likes: 0
Hvilken cafe skal I mødes på?! Og jeg har også købt 2 x billetter til lørdag kl 13-15.00.
Glæder mig:-)
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
•
Boxter Skrev:Hvilken cafe skal I mødes på?! Og jeg har også købt 2 x billetter til lørdag kl 13-15.00.
Glæder mig:-)
Det bliver af naturlige årsager ikke offentliggjort herinde - better safe than sorry.

Adresse og praktiske oplysninger bliver oplyst dagen før arrangementet bliver afholdt.
Dog kan andre brugere -
uden at afsløre nærmere oplysninger om stedet - bekræfte, at det er et hyggeligt sted.
Skal jeg skrive dig på som deltagende?
•
Svar: 362
Tråde: 15
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Kunne muligvis også godt være klar bagefter, men det afhænger dog af hvordan planerne kommer til at udforme sig. Vil lige se tiden an før jeg siger 100% go!
Faurschou - Jeg opdaterer lige topic, så der er en chance for der er flere, som ser det efterfølgende arrangement. Skal prøve at få opdateret så godt som muligt ellers må du gerne give mig en melding :)
•
MikkelBA Skrev:Faurschou - Jeg opdaterer lige topic, så der er en chance for der er flere, som ser det efterfølgende arrangement. Skal prøve at få opdateret så godt som muligt ellers må du gerne give mig en melding. :)
Det lyder fint - jeg kan sagtens bruge en assistent/hjælper (venskabelig tone).
•