06-09-2013, 10:34 PM
Skriv også mig på listen (med forbehold) jeg prøver at finde på noget.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Klarlund Expo - November.
|
|
06-09-2013, 10:34 PM
Skriv også mig på listen (med forbehold) jeg prøver at finde på noget.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
06-09-2013, 10:38 PM
KimT Skrev:Skriv også mig på listen (med forbehold) jeg prøver at finde på noget. Du er skrevet på den oprindelige liste. Fristelsen blev alligevel lidt overvældende?
07-09-2013, 09:53 AM
Vil gerne melde mig med forbehold hvis MidWestens BibleBelt slipper mig og fruens arbejdsskema tillader den ellers
Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
07-09-2013, 06:02 PM
Jeg kommer 13-15 lørdag og vil også gerne deltage bagefter.
Hilsen Danny
07-09-2013, 07:02 PM
Gutter - I er blevet tilføjet til listen! Spred rygtet, så vi kan blive en ordentlig flok
07-09-2013, 08:28 PM
Er det ok kun at dukke op til cafe hyggen? Tror nemlig ikke jeg har tid til klarlund arrangementet.
08-09-2013, 08:18 AM
Kristofferj Skrev:Er det ok kun at dukke op til cafe hyggen? Tror nemlig ikke jeg har tid til klarlund arrangementet. Alderdommen trykker vist, Kristoffer. (spøgefuld tone) Citat:Alle er naturligvis velkomne og deltagelse forudsætter ikke at man har været til Klarlunds Expo, omend det kan være en fordel, da der sandsynligvis vil blive talt om de udstilte ure. Arrangementet kommer til at udgøre en art ''let's get together and have a talk about the game, and while we're at it - what's that your on wrist?'' Bemærk venligst, at det er bredt forstået. Pladsmangel er den eneste potentielle begræsning, da det kan blive trangt, hvis vi bliver +30. NB! Det anførte er alene udtryk for min opfattelse. Jeg hiver fat i min caféejer-ven og hører nærmere herom. Det skal i øvrigt bemærkes, at tilmelding/afmelding foregår via MikkelBA, som venligt har påtaget sig denne opgave.
08-09-2013, 09:09 PM
Kristofferj Skrev:Er det ok kun at dukke op til cafe hyggen? Tror nemlig ikke jeg har tid til klarlund arrangementet. Conclusion based upon the above - yes.
08-09-2013, 10:11 PM
Lækkert, tak for opsumeringen F. Det er service
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|