30-50 % på LW
Halløj

Var en tur på strøget i Aarhus idag og kom lige forbi vinduet hos Hingelberg, hvor de havde et skilt med tilbud på 30-50 % under skiltet lå der bl.a. tre ure fra Linde Werdelin. Med en barnevogn i den ene hånd og en kop kaffe i den anden, kom jeg desværre ikke lige ind og prøve dem, eller se den endelige pris. Har ikke lige kigget på dem IRL før, men de vinder godt nok meget.

Gad vide hvor brugtprisen ender om et par år?
God weekend

Mvh Thomas
Svar
De er bare fede IMHO og købes de med en god rabat som det lader til er muligt der, går det ikke helt galt.

Du lagde ikke mærke til hvilke tre modeller der var? Jeg kunne virkelig godt bruge et til Icon_e_biggrin1

Sendt via TapaTalk
Svar
Jeg er også interesseret i at høre om modellerne ;) Kan se, at de bl.a. også forhandler Breitling og Omega. Var der også rabat på disse?
Svar
Der er 30% på 3 ure hhv Hard Black II, The One og Spidolite II..... Har været nede og kigge med fingrene.... Spiden trak lidt, men af en eller anden grund sidder det ur pludselig af helvede til på mig og så syntes jeg stadig at 50K for en flot kasse er ALT for meget.
Svar
30% på et SpidoLite II kunne godt friste mig hvis jeg havde haft penge på "urkontoen"

Sendt via TapaTalk
Svar
50% så ligner det noget Icon_e_wink
Svar
Hej

MortenKN kom mig lige i forkøbet med svar, det var nok også mere kvalificeret end mit bud Icon_e_biggrin1

The One - modellen synes jeg er utrolig flot og lidt mere afdæmpet.

Det så ikke ud som om der var rabat på Breitling i øvrigt

Mvh Thomas
Svar
Har også selv været dernede et par gange ligesom Morten Icon_e_wink Og er ret sikker på, at man også er velkommen med et bud... men pas på, det kan jo være de tager imod det Icon_cool
Simon Hedegaard
Svar
Det er ikke rar læsning for LW. Brandudsalg på et "luksusmærke" må bare ikke ske.
Mon de snart har lugtet lunten og dropper prisstigninger de næste 30-40 år? Icon_e_wink

Optimalt skulle de jo sænke priserne til mellem 10k og 25k. Men på nuværende tidspunkt ville det nok være horologiske selvmord.
Svar
Spørgsmålet er hvordan LW evt kan regulere dette. De bør jo fluks købe disse ure tilbage.
Det er interessant at det typisk er på de mærker som tager en stor kantstensafskrivning at man ser disse store rabatter. Det må jo hænge sammen og spørgmålet er nok hvad der er mest økonomi i. Det er også set hos bla. Zenith og GP. For de store klassike mærke som Zenith og GP synes jeg det er enormt ærgerligt for brandet.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)