Når det bare bliver FOR åndssvagt....
Om man er til designet er vel en smags sag. Der hvor jeg står af, er når man ikke kan fornemme, hvor designeren vil hen med designet, modsat Ole Eggertsen uret fra i går (kr495), der var man da på INGEN måde i tvivl om, hvor designeren (altså Ole selv, og ikke den kinesiske hjemmeside de er bestilt fra) vil hen med sit design.

Her prøver man muligvis at slå sig på vandtæthed, men 1220 meter bare ikke noget at prale af. Der findes masser af "almindelige" designet ure som går til 2000 meter og mere. Dette ur burde med sit design kunne nå ned på over 6000 meter, så havde det til gengæld været fedt, at kunne sige at ens ur stadig virker, når man er halvvejs gennem Marianergraven.

Mvh Thomas
Svar
Uret er ikke noget for mig.

Jeg kan ellers normalt godt lide små spændende micromærker, men dette er langt udenfor min smag.

Mit Armida A1 er nok :)
Mvh Kim 
Svar
Det pæneste ved uret er den overflade uret har,glas blæst overflade "perleblæst" lidt satin agtigt meget pænt
Svar
Uret er ikke noget for mig men jeg er vild med forskelligheden som det afspejler,
Hvad der så ellers er god og dårlig smag skal jeg ikke gøre mig til dommer for (dem er der nok af i den åbne debat)

Der hvor jeg syntes der går rød stue i den er når man (syntes jeg) bevist over fortolker ord der bliver brugt,
Hva så hvis trådstarter syntes uret er åndsvagt det er sgu da ikke noget at fare i flint over,
Køb hvad du selv finder fedt det er jo ham der betaler musikken der bestemmer hvad der skal spilles. Icon_e_wink

Sidste jeg tjekkede var det her ikke en loge,
Så mon ikke vi alle kan holde til der bruges et sprog herinde som vi alle også møder i vores hverdag
Selvfølgelig uden de værste svinere man ved samfundet desværre rummer i dag,
men så længe man holder sig til emnet så kan man da ikke stødes over,
at nogen kalder noget så ligegyldigt ( i det store billed) som ens evt. Urvalg for åndsvagt.

Peace herfra blå stue. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
[url]"https://sites.google.com/site/danskfag/sprog/sprogiagttagelse/talesprog-og-skriftsprog" onclick="window.open(this.href);return false;">https://sites.google.com/site/danskfag/ ... kriftsprog[/url]

Det er i hvert fald lidt børnehave at bruge talesprog når man skriver. Så vi er måske enige om at der er for meget børnehave Icon_e_biggrin1

Vi kan jo også bare gøre som Kristoffer = billedsprog Icon_e_surprised .... det er meget talene Icon_e_surprised

Kristofferj Skrev:İmage

Men egentlig er jeg ligeglad om man bruger talesprog, skriftsprog eller billedsprog så længe tonen er almindelig pæn og ikke generer nogen - og jeg mener nogen som helst som er almindelige daglige og gode brugere af dette forum. det må være det det handler om.

vh Baun
Svar
Bare I kan finde ud af at være samme rum til GTG efter Klarlund Expo.
Svar
mqa Skrev:Bare I kan finde ud af at være samme rum til GTG efter Klarlund Expo.

Heldigvis viser det sig altid at vi ikke er så forskellige endda når vi mødes og så bliver stridigheder altid begravet og venskaber opstår på trods af forskellige meninger. Jeg har f.eks. tit taget en tur med Baun herinde,hvor vi på visse områder anskuer det med ure forskelligt, men vi kender hinanden fra real life og lader det indtryk overskygge det skrevne. Så GTG er gode for så lærer man personen bag profilen at kende og finder ud af at de faktisk er fornuftige og flinke mennesker på trods af, at man er meget uenige om det ur-mæssige. Så trop endelig op til GTG og lær den "åndsvage" modstander at kende og jeg er sikker på stridighederne ender i diplomati og respekt for hinandens forskellige meninger Icon_e_biggrin1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Det ville da også være ærgerligt andet :-)

Jeg ville heller ikke blande mig, men det lader til at være et hyggeligt arrangement, der er kommet i stand, så det ville da være ærgerligt, hvis der skulle være en trykket stemning.
Svar
Stemningen på GTG er altid i top. Alting ændrer sig gerne når man mødes i virkeligheden.
Det skrevne kan være svært og misforståelser er desværre alt for tit en del af det. Står man overfor
hinanden er det noget helt andet Icon_e_wink

Jeg diskutere jo også med min hustru indimellem - derfor kan jeg jo stadig godt lide hende Icon_e_wink

Det bliver super til GTG Icon_hello
Svar
KimT Skrev:Jeg diskutere jo også med min hustru indimellem - derfor kan jeg jo stadig godt lide hende Icon_e_wink

Når jeg så tænker på hvordan kvinder kan (overfor)tolke på det skrevne, så som en ligegyldig SMS, tror jeg det er en fordel vi fortrinsvis er hankøn herinde, for ellers kunne der hurtigt gå catfight i den Icon_rolleyes Så jeg syntes faktisk ikke det er så slemt herinde...

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)