Hvordan har i det med guldure til folk under 60 år?
Er selv 26 og har det rigtig godt med guld og ser da gerne at der i 2014 kommer noget guld min vej Icon_cool Ved ikke hvorfor, men jeg ser mere two-tone ure som "morfar" ure!
Simon Hedegaard
Svar
Jeg glemte at nævne at jeg ikke kunne tænke mig et guldur som eneste ur.

Det ville simpelthen ikke fungere til hverdag for mig, men som supplement
til andre ure ligger det meget højt på ønskelisten.
Svar
Hedegaard Skrev:Ved ikke hvorfor, men jeg ser mere two-tone ure som "morfar" ure!
Jeg tror slet og ret du er for ung Simon... no shit! Omvendt tror jeg, at du kan se det fede i two-tone, når du bliver ældre Icon_naugthy. Det var i hvert fald den udvikling min smag gennemgik, men der var jeg også et godt stykke over 40 Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:Jeg tror slet og ret du er for ung Simon... no shit! Omvendt tror jeg, at du kan se det fede i two-tone, når du bliver ældre Icon_naugthy. Det var i hvert fald den udvikling min smag gennemgik, men der var jeg også et godt stykke over 40 Icon_e_biggrin1

Måske... Dog er det mest de ældre Rolex Datejust med jubilee som jeg ser mest som "morfar" og nu hvor vi er ved two-tone... Hvis man sætter det lidt på en spids, er two-tone så ikke lidt ligesom en Porsche Boxter? Altså for dem som ikke helt har råd til den "rigtige" vare Icon_e_wink (beklager, hvis jeg støder nogen... det er skrevet med et glimt i øjet) Omend jeg har det lidt ligesom Morten; jeg er ikke vild med den nye Submariner/GMT kasse... Dog ser den bedre ud enten i two-tone eller i hel guld og vil da heller ikke afvise, at sådan en skulle ende på armen på et tidspunkt Icon_e_surprised
Simon Hedegaard
Svar
Citat:Ved ikke hvorfor, men jeg ser mere two-tone ure som "morfar" ure!

Det kan jeg som 23 årig sagtens følge. For mig står en G/S 36mm Datejust på Jubilee-lænke som morfaren over alle. Icon_e_biggrin1

Vores generation er nok ikke til den slags.

Edit: Vi er rimelig enige på det område Icon_e_wink
Svar
Citat:af Wenga » 17. okt 2013, 15:12

Det kommer an på hvad det er , et gammelt rolex oyster , no go.
Hvis det er denne , god stil !

İmage

@HEDEGAARD VIL DU ØJEBLIKKELIGT STOPPE MED DET DER!!! DET HER ER ET SOBERT FORUM OG I ØVRIGT BLIR MAN OGSÅ BLIND AF DET!!!!!!!!!!!
Svar
Det er altså ikke Hedegaard der har lagt det op Icon_e_wink

Sendt via TapaTalk
Svar
MortenKN Skrev:@HEDEGAARD VIL DU ØJEBLIKKELIGT STOPPE MED DET DER!!! DET HER ER ET SOBERT FORUM OG I ØVRIGT BLIR MAN OGSÅ BLIND AF DET!!!!!!!!!!!
Hahaha.... hvad mener du!? AP'et er sku ikke mit! (gid det var!!!)
Simon Hedegaard
Svar
I fatter hat mand..... Jeg quotede bare et indlæg for at vise hvad det var for et billede den gode Hedegaard sikkert sad og fornøjede sig med.....
Svar
Ahr, så er jeg med Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)