Klarlund Expo - November.
Jeg tror de 40 var bristepunktet, men lad os se hvad Faurschou siger?
Svar
KimT Skrev:Jeg tror de 40 var bristepunktet, men lad os se hvad Faurschou siger?

Jeg har måske en løsning på ventelisten, men den er en smule uortodoks.

Stay tuned, folks!
Svar
Jeg behøver ikke en stol Icon_e_biggrin1

Sendt via TapaTalk
Svar
KimT Skrev:Jeg behøver ikke en stol Icon_e_biggrin1

Sendt via TapaTalk

Det er sjovt nok også et af mine ideer - fjernelse af et stort bord med plads til seks personer.

Dernæst er jeg i tvivl om, hvorvidt det kan lade sig gøre, men ellers kan folk skiftes til at stå/sidde ude, hvis vejret er fornuftigt og der bliver stillet lidt varmeapparater uden for kaffebaren. Jensens Bøfhus og andre etablissementer gør brug af den metode og folk ser umiddelbart ud til at nyde det. Kvarteret er fint og folk skal ikke frygte nysgerrige blikke, medmindre der går julemarked i den og folk ligefrem stiller rækker af ure op på gaden (joke). Icon_e_wink

NB! Jeg har p.t. ingen idé om, hvorvidt det faktisk er en mulighed, eftersom jeg ikke har talt med min caféejer-ven endnu. Han bliver sandsynligvis meget glad for at høre det.

Folk må gerne give deres mening til kende om det forslag, idet vi oprindeligt ikke havde taget højde for en hel bataljon af 'urtosser'. Icon_e_smile

Stay tuned, folks!
Svar
Jeg synes allerede at 40 er mange, så hvis det bliver til mere end det, så slipper jeg gerne min plads.

Ikke fordi jeg under alle at komme med, men har været der og 40 må være max., hvis også der skal indtages lidt drikkelse og føde.

Bare min mening.
Svar
The more the merrier Icon_cool Det er da super lækkert med så stor en opbakning! Og som nogle er inde på så er der altid et par ude og ryge... Jeg drikker gerne min kaffe stående for at klemme et par ekstra ind Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar
Jeg giver Torben ret her.

Personligt mener jeg også der kan blive for mange hvis pladsen ikke er til det. Så forsvinder hyggen. Men nu skal jeg jo ikke med, så jeg kan være ligeglad.
Svar
Går det helt galt :) med tilmeldingerne, så har jeg altså lokaler i indre by, hvor der kan være 60-70 personer uden problemer? Vi skal i så fald selv sørge for forplejningen, jeg kan dog servere vin (det er en vinkælder)....?
Svar
Janus2312 Skrev:Går det helt galt :) med tilmeldingerne, så har jeg altså lokaler i indre by, hvor der kan være 60-70 personer uden problemer? Vi skal i så fald selv sørge for forplejningen, jeg kan dog servere vin (det er en vinkælder)....?

Icon_+1
Svar
Jeg har lige haft min caféejer-ven i røret og han talte om, at udvide pladsen vha. et par modifikationer. Han kan som følge heraf rumme 55 personer og vi vil stadigvæk have det fint! Icon_e_biggrin1 Pladsen kan desuden udvides yderligere, hvis det må forekomme nødvendigt.

Vi har desuden nedfældet en række særtilbud til deltagerne og de er indordnet i en række forskellige menuer.

Menu 1 består af en valgfri stor juice og sandwich til 85 kr.

Menu 2 består af en valgfri stor kaffe og sandwich til 70 kr.

Menu 3 består af en valgfri stor kaffe samt juice og en sandwich til 100 kr.

Herudover vil der være mulighed for at købe øl og cocktails. Priserne følger senere.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)