AP diver lænken
Deler den lænke med feks AP 26400 ?

İmage

26400 er en 44 mm og diveren er en 42 mm
Lænken til Diveren er jo ikke oprindeligt til Diveren. Det er til de "gamle" ROO (42mm) men passer bare på Diveren. Den kan ikke købes fra ny i den konfiguration. men det gør det jo ikke mindre lækkert Icon_e_wink Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved om den passer på de nye ROO men jeg TROR at der er forskel på målene og at det derfor ikke kan lade sig gøre, men mon ikke der dukker en op som kan be/afkræfte det? Overveje du at bytte Diveren ud med et nyt ROO?
Svar
Der er ingen lænke der passer til 26400.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Men bruger diveren og de nye ROO's ikke samme rem? eller ligner de bare hinanden og er lidt forskellige ift bredden?
Simon Hedegaard
Svar
Jeg mener helt bestemt der er forskel på målene. Eller det er jeg sikker på Icon_e_wink
Svar
Er 97 % sikker på de ikke passer sammen, idet remme til 44 mm modellen, så som ref. 26400 og Schumi 26568 sælges som specifikke remme til disse modeller. Hvis remmene passede på både 42 mm og 44 mm modellerne, ville man ikke sælge dem som passende til forskellige modeller men i samme pære-velling. Som konklusion på dette må der derfor også konstateres, at lænken til 42 mm modellerne ikke passer på 44 mm, da de jo skal have samme mål som remmene.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
KimT Skrev:Overveje du at bytte Diveren ud med et nyt ROO?

Overvejer er nok det rigtige ord
KlausM Skrev:Der er ingen lænke der passer til 26400.
Mvh
Klaus

Øv øv , det kunne godt være en deal breaker
Jeg synes 26400 er super fed , håber de har en med til klarlund expo.
Men er nok lidt afventende , den koster jo 130-140.000kr , hvis man sammenligner den med en rubberclad fra 2009 står de til 72-80000kr , det er noget af en afskrivning , så kan jeg godt vente.
Jeg synes også at 26400 er lækker dog skal den være på gummirem. Alternativet for mig kunne være en sort Rubberclad og her kommer prisen så til at afgøre valget. Der er 40-50k i dif og det er alt for meget.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)