Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Daniel er det man betegner som greymarket dealer. Sælger nye ubrugte ure, som er købt hjem fra autoriserede europæiske forhandlere med måske 15-20 % rabat, hvis han har scoret en god deal med en Rolex forhandler. Det handler om at købe stort ind. Derefter sælger han dem med lidt rabat i forhold til DK listeprisen og scorer så 5-10 % selv.
Lige som Morten vil jeg godt sætte en kasse god Champagne på at urene er uden DK papirer

Urene kommer med papirer som typisk er stemplet når Daniel river dem hjem fra sine udenlandske kontakter.
Jeg har valgt ikke at praktisere denne form for handel. Men kan da skaffe det meste i "som nyt" 2013 stand. Men ingen direkte kontakter til aut. forhandlere eller noget med DK papirer.
/Mads
•
Svar: 6
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Der skal lige lyde et pænt tak for de både fine og rosende ord omkring min forretning: [url]"http://www.UrHandleren.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.UrHandleren.dk[/url]
Jeg har bevist holdt mig lidt i baggrunden omkring diverse ur-fora og lign. efter vi er gået i luften med den nye hjemmeside. Det kan jo let fremstå som om man blot vil promovere sin egen forretning.
Ganske som jeg opfordrer til på hjemmesiden så er man altid velkommen til at stille spørgsmål til mig omkring vore ure og måden de handles på. Kort fortalt er forretningen baseret på de frie EU-markedskræfter og vi skal dermed være stærkt medvirkende til (i Danmark) at skabe nogle sunde markedspriser som IKKE dikteres af visse mærker i deres kartel-lignende aftaler med AD'ere mv. Det er en lang og kompleks snak og jeg håber at kunne skrive lidt dybere om det hele herinde i den kommende tid. Skal man helt i dybden med det er det ingen hemmelighed at emnet både indeholder politik og ideologi på højeste plan.
Endnu engang tak for de fine ord jeg har fået med på vejen. Vi hos Dansk Luksus ApS // UrHandleren.dk er både glade og stolte over de første kunder har fået deres drømme-klokke på armen i de forgangne uger.
Rigtig god aften,
Daniel Nielsen
UrHandleren.dk
•
Svar: 48
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Daniel,
Kan du også hente Patek hjem :D?
•