Min "ur-rejse" i billeder !!
phrede Skrev:Fabelagtig tråd!

De der Marathon ure, hvor finder man dem henne?
Jeg har faktisk haft dem i tankerne siden dengang jeg købte dit 2254er af dig og du havde det M-eller var det GSAR på :-)

Takker, Phrede Icon_e_smile

Hvis det var dengang, så var det et GSAR - men når det er sagt, så er det ur og MSAR identiske, idet forskellen alene er, at MSAR har det Canadiske ahorn-blad trykt på skiven Icon_e_smile

Jeg har fundet begge urene på ebay - har dog linket til producenten her - http://www.marathonwatch.com - men mig bekendt, sender de ikke til Europa.

Men hvis du er interesseret, så kunne vi måske finde ud af noget med mit MSAR ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:
phrede Skrev:Fabelagtig tråd!

De der Marathon ure, hvor finder man dem henne?
Jeg har faktisk haft dem i tankerne siden dengang jeg købte dit 2254er af dig og du havde det M-eller var det GSAR på :-)

Takker, Phrede Icon_e_smile

Hvis det var dengang, så var det et GSAR - men når det er sagt, så er det ur og MSAR identiske, idet forskellen alene er, at MSAR har det Canadiske ahorn-blad trykt på skiven Icon_e_smile

Jeg har fundet begge urene på ebay - har dog linket til producenten her - http://www.marathonwatch.com - men mig bekendt, sender de ikke til Europa.

Men hvis du er interesseret, så kunne vi måske finde ud af noget med mit MSAR ?

PB sendt ;)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:PB sendt ;)

Og svar retur Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så lige, at det var lidt tid siden, at jeg havde opdateret tråden !! Icon_flov

Nu skulle min "ur-rejsebeskrivelse" så igen være komplet !! Se trådens første post ! Icon_e_smile
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)