Klarlund Expo - November.
Dela Skrev:Jeg blev indlagt i lørdags og er lige kommet hjem i går aftes. Jeg deltager i GTG hvis der er energi til det efter Expoen og skal jeg have noget at spise bliver det bare til normal pris for mit vedkommende!

Du må gerne gøre brug af tilbuddet ved selve arrangementet.

Vi tager blot forbehold for fyld til sandwich, idet vi ellers ikke kan garantere at der er nok med kylling eller lign. til folk. Butikken har jo været kørende som normalt, inden arrangementet finder sted. Icon_e_wink
Svar
Det ser godt ud.

Jeg tager en Menu 3 med juice nr. 9 måske med lidt ekstra i min sandwich som skal være agurk og rød peber......
Nul sprut her, men formoder der kan købes vand/øl.
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Jeg napper en stor menu! En "chicken" sandwich og juice nr. 2 Icon_cool Er det "alm" kaffe eller er det muligt at få sig en dobbelt espresso istedet?

Derudover er jeg stor tilhænger af cocktails med Gin og så et par pilsnere ved siden af Icon_e_wink
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:Jeg napper en stor menu! En "chicken" sandwich og juice nr. 2 Icon_cool Er det "alm" kaffe eller er det muligt at få sig en dobbelt espresso istedet?

Derudover er jeg stor tilhænger af cocktails med Gin og så et par pilsnere ved siden af Icon_e_wink
Jeg var ved at tro at AA foreningen holdt møde her :-D dejligt at se Hedegaard Icon_e_wink
Desværre kan jeg ikke deltage :-(, ellers kunne vi godt have delt en GT
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tror det er menu 2 her.. og et par pilsnere…. dropper nok alt det rom som sidst jeg var i Århus med Kim T, Mads G ,Morten KN og andre .. Icon_e_wink
Mvh Hr.holm
Svar
Ja den weekend var hård nok for resten af året Icon_flov
Svar
Menu 3 til mig, tuna sandwich og juice nr. 9.

Og er selvfølgelig også med på et godt glas øl :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Jeg napper en menu 3 med kylling og en æblejuice.... Jeg holder mig helt fra alkoholen.
Svar
MortenKN Skrev:Jeg holder mig helt fra alkoholen.
Smart, ellers går du bare tidligt hjem igen Icon_cool
Svar
Jeg ønsker også at deltage i GTG i år efter Expo...som det ser ud nu tager jeg en kammerat med:-)

Får jeg en bekræftelse at jeg er kommet på deltagerlisten?!

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)