U-Boat Chimera Bronze LE
Helt fint Rasmus
bare husk på at et inhouse ikke nødvendigtvis er dyrt i drift.

Personlig ville jeg aldrig betale de penge der tales om her for et ur med så billigt et værk,
men heldigvis er vi ikke ens. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg tænkte jeg lige ville genoplive tråden for en kort bemærkning siden jeg fandt uret i en forretning idag.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Uret er højt, meget højt, overraskende højt faktisk, på trods af at alle facts var læst omkring uret.
Farven er dog FANTASTISK, shit et flot ur. Kassen var flot sat sammen og alle elementer af detaljer virkede fine og flotte; sammensat med omtanke.

Havde 292'eren med ud idag, og diameter mæssigt var det en fin sammenligning.
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Ser super ud, men hvad sker der lige med den rem til et ur i den prisklasse........
Svar
Black Seal Skrev:Ser super ud, men hvad sker der lige med den rem til et ur i den prisklasse........

Den var noget værre skrammel og gjorde ikke ligefrem noget positivt når man er vant til at have med Panerai og diverse custom remme at gøre. Men kunne man se forbi det var det et super fedt ur, så vi er helt enige!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Damn, det er noget af et prisskilt, hvis man sammenligner det med prisen for et PAM 382.

Her er forresten en anmeldelse af U-Boat CB's søster.

[url]"http://forums.watchuseek.com/f79/u-boat-chimera-43-solid-bronze-taking-red-eye-u-boat-858697.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/f79/u-boat ... 58697.html[/url]
Svar
Mega flot ur Icon_drunken Men nok kun et jeg ville købe hvis den store lottogevinst dukkede op.
Svar
U-BOAT er helt klart et ur der deler vandende og enten er man vild med uret eller så er det total neej!

Jeg hører til dem der er vilde med U-BOAT og har selv et, som godt nok ikke er i den store afdeling i forhold til den "sveske" du viser frem, men føj hvor ville jeg gerne eje den Icon_drool

Om min hud kan tåle sådan et bronze ur, er jeg rigtig meget usikker på, men hvor bronze bare passer til dette ur-monster Icon_love

Selv om jeg på det seneste, er blevet tændt på de finere og spinkle ure, så er min "feminine" side ikke afskrækket af sådan engang bronze fra støvlelandet. Icon_clap

Hilsen Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Ralle Skrev:Mit PAM 87 er udstyret med et (lettere) modificeret 7750, hvilket jeg har det super fint med... Jeg vil faktisk hellere have et 7750 fremfor et eller andet sårbart og driftdyrt "in-house-halløj" Icon_e_smile

Har du ikke lige købt et Omega med 8500 eller er det et 2500?

Mvh Jens
Svar
Jens Skrev:
Ralle Skrev:Mit PAM 87 er udstyret med et (lettere) modificeret 7750, hvilket jeg har det super fint med... Jeg vil faktisk hellere have et 7750 fremfor et eller andet sårbart og driftdyrt "in-house-halløj" Icon_e_smile

Mvh Jens

Jo, jeg har netop købt et PO med cal. 8500, men mig bekendt er dette værk hverken driftdyrt og/eller sårbart.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
Jens Skrev:

Mvh Jens

Jo, jeg har netop købt et PO med cal. 8500, men mig bekendt er dette værk hverken driftdyrt og/eller sårbart.

Nej, det tror/håber jeg bestemt heller ikke. Men noget "in-house-halløj" none the less! Icon_razz
Har du modtaget det? Tillykke med det!

mvh Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)