Patina når det er bedst!
Tager det ikke personligt. Vi er jo dybt forskellige, så intet ondt her. Jeg forstår bare ikke at det skulle være det samme at man naturligt patinerer et ur, kan sammenlignes med at smøre det ind i ketchup. Men det er nok bare mig Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Black Seal Skrev:Tager det ikke personligt. Vi er jo dybt forskellige, så intet ondt her. Jeg forstår bare ikke at det skulle være det samme at man naturligt patinerer et ur, kan sammenlignes med at smøre det ind i ketchup. Men det er nok bare mig Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Enig, men nu sammenligner jeg det ikke med naturlig patinering, men med fremskyndet patinering. Ketchup eller eddike fjerner blot patineringen igen. Det gør jo ikke uret blankt. Man kan kalde det rengøring af uret.
Svar
Jeg melder også klart pas her. Bronze er generelt ikke mig, da jeg har det svært med nye ting, der ser gl. ud, og her patinerer bronze bare alt for hurtigt efter min smag. Kan gå med til den brunlige patina som på Bergs billede, men når det grønne stads kommer, tænker jeg automatisk på svamp og mug Icon_sick

Flot patina er for mig noget der kommer over min. 20 år, og viser sig på skive/visernes farve nuancer. Ikke bare snavs, som jeg anser dette som Icon_e_confused

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)