Lidt F.P. Journe og lidt JLC...
Vil bare dele en lille update fra New York med jer.

JLC var jo medudstiller på en stor, flot udstilling for en lille måned siden.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=5442" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5442</a><!-- l -->

Og

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=5447" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5447</a><!-- l -->

I dag kom der et håndskrevet takkekort fordi jeg havde besøgt deres stand. Konkurrencen er vist lidt hårdere herovre...

İmage
Til sidst i kortet siger de på gensyn ved åbningen af den første JLC flagship store i NY i efteråret. Dejligt! Den er ved at blive etableret i Girard-Perregaux's tidligere butik på Madison Avenue

İmage
Glæder mig til at se den! Og jeg skal have opdateret NY urguiden...udover JLC, så er Lange ved at åbne her og Panerai bygger ny butik ved siden af JLC.

Så har jeg også købt ny rem til mit F.P. Journe...noget anderledes end den mørkeblå, der sad på ved købet. Efter sigende skulle den få en meget flot patina i løbet af kort tid. Sjovt så stor forskel en rem kan gøre.

İmage

Hvis I kigger på den blå rem til højre vil I kunne se en lille metaldims på bagsiden. Den bruger man til at løsne remmen fra kassen. Ingen værktøjer og strengt taget ikke brug for at gå til urmager for at skifte. Cool.

Her er uret med den oprindelige rem

İmage
God week-end,

Claus

Svar
Anderledes match med den nye rem, jeg er ikke helt afklaret om jeg synes om det eller ej. Jeg hælder dog til den positive side.

Derudover kan jeg godt se at jeg snart er nød til at tage på en ur-tur til NY.
Svar
Prima kundepleje af JLC. Jeg kan rigtig godt lide den nye rem, du har købt. Den ser flot ud til den blå skive.
JK
Svar
KimT Skrev:Anderledes match med den nye rem, jeg er ikke helt afklaret om jeg synes om det eller ej. Jeg hælder dog til den positive side.

Derudover kan jeg godt se at jeg snart er nød til at tage på en ur-tur til NY.

Er også i gang med tilvænning - jeg har set billeder af denne rem med lidt patina på. Den kommer til at blive flot.

Og ja, byen er en tur værd, også for andet end urene Icon_e_wink

Claus

Svar
Det der F.P. Journe er dælme lækkert... Er helt vild med den brune rem til uret matcher i min verden 100% Icon_love
Svar
nicolaib Skrev:Det der F.P. Journe er dælme lækkert... Er helt vild med den brune rem til uret matcher i min verden 100% Icon_love

Tak, Nicolai. Er helt enig, mærkeligt nok Icon_e_wink

Kom lige til at vende det om....det holder nu også meget godt...

İmage

Claus

Svar
Ja det urværk er godt nok smukt.. Jeg er vild med at han har skjult forbindelserne mellem balancen og fjederne.. Giver er virkelig flot urværk...
Svar
Utroligt smukt, mega fedt ur Icon_e_biggrin1

Men min holdning er helt klart den sortblå rem som uret er født med står bedst

Cognac farvet rem passer ikke til sortblå... Sorry
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)