08-08-2014, 08:01 PM
Ingen problem så. Der er de papirer der skal være.
|
Salg af ur uden papir
|
|
08-08-2014, 08:01 PM
Ingen problem så. Der er de papirer der skal være.
08-08-2014, 08:48 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Der er glasbagkasse i uret og enhver der bare har 5 gram ur-kendskab vil kunne spotte at værket er et originalt GO eller ej. Deres værker er meget karakteristiske og in-house. Så af flere årsager vil jeg karakterisere dit GO til at være i den meget lette ende af skalaen mht at spotte en original vs en kopi. Med andre ord det er et gedint lorte ur for kopisterne at kaste sig over Det har du ret i, for detalje niveauet når man kigger gennem bagkassen er ikke til at tage fejl af, ellers hører der også et nonocle forstørrelsesglas med i boksen hvis man skal se nærmere på detaljerne Nu hvor jeg har fundet papirerne, føler jeg også "problemet" er en del mindre. Det var også mere ment, hvordan jeg kunne komme en køber i møde der tvivlede på min troværdighed eller urets ægthed et hurtigt mobilbillede af en upudset bagkassen så folk kan se med:
08-08-2014, 11:46 PM
Køberklientellet til ure som disse ved godt hvad de skal kigge efter, så jeg tror ikke du løber i rookier, der efterspørger en verificering. Ellers kan du jo også bare henvise til denne tråd
/Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|