Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg er ikke voldsomt meget til de sorte ure, men skulle jeg prøve et i dag skulle det enten være et Panerai 292 eller et Omega DSOTM. 292 har jeg været vild med siden første gang jeg havde det på armen og DSOTM ser bare fedt ud

Et helt sort ur, hvor det er svært at se hvad klokken er, er ikke lige mig.
•
Sorte ure skal være keramiske, slup prut finale..... IWC 3786 og Hublot Big Bang Black Magic Evo er IMHO de fedeste overhovedet... Skarpt forfulgt af JLC's Master Compressor i mat keramik og Panerai PAM317 "Black Knight" og sidst men ikke mindst den nye ROO 44mm i fuld keramik
DSOTM er jeg gået fra igen....Blank keramik duer ikke...alt for shiny og ser for "porcelæn" agtig ud.... Desværre.
•
Dievas Shadow ville være mit valg
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Denne kan også gå an...

Mvh
Klaus
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
TimeToWatch.dk Skrev:Prøvede et blacked out Hublot engang, men for mig forsvinder meningen lidt når uret stort set ikke kan aflæses
/Mads
Nu går urtosser jo ikke med ure for at se hvad klokken er vel?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 1,011
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Men spøg til side, så er jeg enig med Mads. Det giver ikke så meget mening hvis uret er all-black så man har svært ved at aflæse uret.
Mit eneste sorte ur er dette, dog med hvide visere og indexering så det er super let at aflæse.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 1,471
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Hej Rune.
Og dit Dievas Shadow vil være her i lang tid endnu
[url]"http://www.kronometer.dk/dievas/dievas-shadow.html" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kronometer.dk/dievas/dievas-shadow.html[/url]
•