Hvilke solbriller bærer du sammen med dit ur?
Foruden ure er jeg også voldsomt gad for solbriller og har haft RIGTIG mange forskellige par. Idag er min kollektion dog skåret ned til et par stykker, omend jeg har bl.a lidt vintage Wayfarer og ikke mindst Oakley Frogskin i kikkerten. I sommer har jeg mest brugt mit par fra Århus drengen Jacob Kilsgaard.... Her sammen med en ældre sag fra Rolex

Hvilke solbriller bærer DU sammen med dine ure?

P.S - Hvis tråden er Off-topic så flytter i den bare Icon_e_smile

İmage
Svar
Bærer ikke ofte solbriller, men når, er det mine RayBan Outdoorsman II fra 1982.
Bærer næsten kontant mit MM300, men kun sjældent på NATO. For det meste på original lænke.

İmage
/
Kristen
Svar
FACK de er fede de Rayban!!! Vil så gerne ha et par originale Wayfarer fra da de i sin tid blev lanceret
Svar
Vintage Ray-Ban Wayfarers.

İmage

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ur bærer jeg altid, men kun solbriller når det kræves Icon_cool, og så er det altid en brille fra Serengeti - simpelthen de bedste.

/Mikkel
Svar
Går MEGET med solbriller, da jeg har tendens til hovedpine ved for meget stærkt lys og har derfor en del forskellige Icon_e_wink

I dag er det dette "sæt" (AP/Rayban)

İmage
Svar
Jeg ses ofte med Randolph Engineering Aviator.
Havde to par indtil for nyligt: Et 23K guld og et par i Chrome.
Sidstnævnte blev desværre stjålet. Regner med at købe et sæt igen snarest
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
İmage

Persol 649 som anbefalet af his McQueeness
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
I bekræfter min mistanke om at urtosser også har en forkærlighed for lækre solbriller....

John - De der Wayfarer....Skal du ikke af med dem???? Icon_cool

Gigger selv på et par Vintage fra før de blev solgt til italienerne... Derudover er jeg også pjattet med Ettore Bugatti og Cazal...
Svar
Det irriterer mig at jeg bærer briller, hvorfor jeg ikke bare kan rive solbriller ned fra stativerne i flæng og bruge dem, men skal have et stel som kan få rigtige brilleglas i.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)