Nyt ur i kassen :-)
Ok, på den måde. Tak for info Icon_e_wink
Svar
Nice watch Tuder are a underated brand.I like their new designs very much indeed.That is a very good looking watch and great value. Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
willy Skrev:Nice watch Tuder are a underated brand.I like their new designs very much indeed.That is a very good looking watch and great value. Icon_e_wink Willy
Ja det virker bestemt sådan - meget ur for pengene Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
I owned a tuder oyster for a few years.The cases were made by Rolex.Do Rolex still make the Tuder cases? Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Sikke et dejligt ur! Jeg synes godt om dens farver og at den kun har to subdials. Icon_e_smile

Jeg har også en ''nyfødt'' retro klassiker. Her kommer lige et gammelt billede.:

İmage
Svar
Faurschou Skrev:Sikke et dejligt ur! Jeg synes godt om dens farver og at den kun har to subdials. Icon_e_smile

Jeg har også en ''nyfødt'' retro klassiker. Her kommer lige et gammelt billede.:

İmage

SUPER lækkert Icon_exclaim Icon_exclaim Den er jeg vild med og vil gerne prøve den en dag.. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
HG Skrev:İmage

Er lidt vild med læder Icon_e_wink

Forslag til en læderrem til dette Icon_question

8-)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)