Så kom iWatch
Det synes jeg faktisk ikke er galt. Hvad med telefonerne - kom de op omkring de 10k. som jeg har hørt der blev gættet på?
Svar
Designet for mine tanker hen på Rado, slet ikke et ur for mig da det bliver lidt svært at betjene på højre hånd Icon_e_wink Gad vide om apple sørger for at displayet kan rotere... Og så minder de visere de har på billederne mig for meget om mit AP... Så indtil videre no go herfra.... Icon_e_smile Men ellers et spændende ur der helt sikkert får større succes end samsungs forsøg....
Svar
KimT Skrev:Det synes jeg faktisk ikke er galt. Hvad med telefonerne - kom de op omkring de 10k. som jeg har hørt der blev gættet på?

Synes jeg har læst en pris på omkring 9 K .......... så alt i alt bliver det omkr. 11-12K for ur og iPhone - du er nødt til at have telefonen, for uret virker ikke uden, idet det skal være koblet op til den hele tiden for at virke ! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
iPhone 6 16 GB: 5199,00 kroner
iPhone 6 64 GB: 5999,00 kroner
iPhone 6 128 GB: 6799,00 kroner

iPhone 6 Plus 16 GB: 5999,00 kroner
iPhone 6 Plus 64 GB: 6799,00 kroner
iPhone 6 Plus 128 GB: 7599 kroner
Svar
Encino Skrev:iPhone 6 16 GB: 5199,00 kroner
iPhone 6 64 GB: 5999,00 kroner
iPhone 6 128 GB: 6799,00 kroner

iPhone 6 Plus 16 GB: 5999,00 kroner
iPhone 6 Plus 64 GB: 6799,00 kroner
iPhone 6 Plus 128 GB: 7599 kroner

Jo, men er det ikke blot dollar-priserne omregnet til danske kroner - det er vel ikke repræsentativt for danske priser, når de kommer i handelen herhjemme ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Jo, men er det ikke blot dollar-priserne omregnet til danske kroner - det er vel ikke repræsentativt for danske priser, når de kommer i handelen herhjemme ?

Jo, se apple.dk
Svar
Ingen kan det som Apple gør. Uret ser fedt ur. Mon det går ned til 1000 m Icon_e_smile
Svar
MartinB Skrev:
pbr Skrev:Jo, men er det ikke blot dollar-priserne omregnet til danske kroner - det er vel ikke repræsentativt for danske priser, når de kommer i handelen herhjemme ?

Jo, se apple.dk
Direkte link til DK priser:
http://store.apple.com/dk/buy-iphone/iphone6
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg syntes umiddelbart at uret lyder spændende. Uret er også mindre grimt (på billederne) end de fleste andre smart-ure Icon_e_smile Jeg tror at jeg bliver nødt til at "prøve det" når det kommer i handlen i 2015 - som med det meste andet Apple legetøj er det nok også nemt at sælge videre med minimalt tab (hvis man skulle blive træt af det)... Icon_rolleyes
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Er Apple mand til fingerspidserne men det bliver et nej tak herfra.
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)