GTG i Kbh snart??
Nej nej, den tråd en en som stiller et spørgsmål om der ikke snart skal være i GTG i KBH - så svarer Kim at han arbejder på noget. Du har ret i at Kristoffer så linker til et GTG via vintageure, men denne tråd her har intet med det GTG at gøre......

Men fint du kan læse alt ud af den tråd og ved at når der stilles et sådanne spørgsmål, er der selvfølgelig et GTG planlagt som man kan meldes til Icon_e_biggrin1

Vi burde bare i lille DK kunne finde ud af at samkøre det lidt, det er jo de samme mennesker som mødes Icon_e_surprised

Ikke mere fra mig.
Svar
Jeg prøver løbende at opdatere vores aktivitetskalender (også med ting der arrangeres udenfor vores rammer) så husk at kigge i den.
Svar
Kunne have været smart med en ny tråd med tilmelding - og ikke bare i et indlæg -
Man læser jo ikke alle indlæg -
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Det gjorde jeg da jeg gerne ville deltage i GTGet,
Så lange og mange er der heller ikke i tråden. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Vi må da bare sømme et GTG mere sammen...

Jeg er frisk
Mvh Kim 
Svar
Det er jeg også Icon_cool
Dog Gerne uden at milkshakes og burgere denne gang er i økostil Icon_mrgreen
Svar
Stensbjerg Skrev:Det er jeg også Icon_cool
Dog Gerne uden at milkshakes og burgere denne gang er i økostil Icon_mrgreen
Puha da Icon_e_wink milkshake på minimælk (:
Anders 

Svar
Nej ved bare at de var grønne Icon_e_confused Icon_mrgreen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)