Chrono24 - erfaringer ?
Jeg er stille og roligt ved at snige et nyt eksemplar ind i samlingen, og må for første gang erkende at det sted jeg finder den rimeligste pris er på Chrono24....

Jeg er dog en smule loren ved sitet og dets brugere generelt, og sourser generelt mine ure fra et andet forum som jeg har været medlem af i en del år, og ellers i ny og næ fra eBay for de småting man nu og da falder for til rimelig penge...

Er der nogen her som har erfaringer med chrono24 og i så fald hvilke - good or bad ?

Mvh
Henrik
Svar
Hej Henrik.
Chrono24 garanterer intet. Som med alle andre sites skal du købe sælger. Der er mange tyske forhandlere der også har deres ure til salg her.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
På Chrono24 vil jeg kun handle med store seriøse "urhuse" som sælger og ligger inde med mange ure,
alt det med trustet seller giver jeg ikke meget for,og jeg ville kun handle i et EU land og nok også køre/flyve ned og se/hente uret personligt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Personligt kan jeg bedst lide at handle på de sites hvor der også er et forum. Det gør det nemmere at få et indtryk af hvem sælger er. Desuden kan der være lidt mere på spil for sælger skulle der komme dårlig omtale.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
I always deal only with sellers that have quite a lot of watches for sale.And i send them many questions about the watch.And it always depends on their answers and how quick they reply.And last i always telephone them for the final details.Buy the seller is good advice. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)