Vore 'nye' IWC
#31
Hvilke vogn er billederne skudt i  Icon_question
lidt off I know   Icon_flov  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#32
Tak for den fine velkomst.

Jeg er ikke den store fotograf, men skal gerne prøve at lave lidt close-up's og et familiefoto når dagslyset kommer frem igen Icon_e_biggrin1

Foto af lænken og det nye spænde må vente lidt, for jeg har ikke modtaget den fra forhandleren i England endnu.

Der er mange årsager til at IWC er mit favoritmærke, men det stramme design uden for meget bling-bling og så IWC's lænke er væsentlige grunde.

Jeg har forståelse for at der er nogen der mener at den nye Aquatimer er lidt poppet (Bling), men i min verden er den enkel og stilren - bare med lidt farver på. For at sætte lidt kontrast på tingene kan jeg nævne at jeg nok aldrig kommer til at eje et Breitling

IWC's lænke er bedre end noget andet jeg har set. Konstruktionen med pinde i stor diameter (stor styrke) der bliver fikseret af den fjederbelastede kugle er IMHO en langt bedre og mere elegant løsning end friktionssplitter eller skruesamlinger.

/Jens
Svar
#33
Stensbjerg Skrev:Hvilke vogn er billederne skudt i  Icon_question
lidt off I know   Icon_Up  Icon_cool

Honda Civic fra 2008 - ifølge fruen det tætteste jeg kommer på sportsvognen  Icon_e_biggrin1

/Jens
Svar
#34
Hej Anders og Jens

Stort tillykke med jeres fede IWC'er. IWC må være det mærke, hvor man får mest value for money, ihvertfald ved brugtkøb...

Jeg er helt enig med dig Jens, IWC's lænker er topkvalitet. Lænken på mit Ingenieur er noget af det kraftigste og mest solide jeg har oplevet.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#35
Hej Jens.
Jeg synes den er fed den 3568 og kunne godt se mig selv jagte en sådan.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#36
Jenslh Skrev:
Stensbjerg Skrev:Hvilke vogn er billederne skudt i  Icon_question
lidt off I know   Icon_flov  Icon_cool

Honda Civic fra 2008 - ifølge fruen det tætteste jeg kommer på sportsvognen  Icon_e_biggrin1

/Jens


Fin vogn har selv kørt Civic  Icon_cool
tænkte på Honda ud fra uret men var ikke sikker (kun nysgerrig  Icon_e_wink )

Helt enig med hensyn til IWC lænker de er så lækre   Icon_Up
har dog endnu til gode at se deres nye med fingerne
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#37
Så er der som lovet lidt billeder af min nye Aquatimer 2000 - både et par "familiebilleder" og lidt closeups hvor man blandt andet kan se Cartiers remskiftesystem. Jeg ved der er delte meninger om dette, for på den ene side bliver man låst til IWC's remme og lænker, men på den anden side er det fantastisl let at skifte udseende på sit ur.

/Jens

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#38
Super gode fotos, Jens! Fedt med closeups af detaljer som remskiftet. Du er efterhånden godt dækket ind på IWC-siden Icon_e_biggrin1  Tillykke med Aquatimeren  Icon_clap

Flot baggrund med de tekniske tegninger, passer godt til urene Icon_Up

Hmm. Får helt lyst til selv at få en 3568 Icon_e_biggrin1
Mvh
Michael
İmage
Svar
#39
Tak Michael.

Dækket ind er nok et stort ord her - der er jo også 5001'eren.......

Men det viser vel bare at der altid er noget mere at ønske sig i urenes verden, og heldigvis for det :-) En 5001 ligger nu ikke lige om hjørnet, men en dag skal det nok vise sig at økonomien og et brugt eksemplar kommer til at passe sammen.

/Jens
Svar
#40
I øvrigt er baggrunden blot en tilfældig side i "Håndbog for urmagere" fra 1948.

/Jens
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)